ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در شهر یبرود، مناطق دیگری را تحت کنتل خود دراورد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العهد:بعد از کنترل ارتش سوریه "ورودی شرقی" و دستاوردهای جدید یگانهای نظامی ارتش، معرکه شهر یبرود به مرحله سرنوشت ساز خود وارد شد.یگانهای ارتش سوریه پس از فروپاشی گروه های مسلح تروریستی و خطوط دفاعی آنها و هلاکت شمار بسیاری از تروریست ها، کنترل اطراف "منطقه صنعتی" . "دوار القلیح" و "تپه مار مارون" که به این شهر مشرف است، بدست گرفت.

یگ منبع میدانی گفت: حضور شهروندان در یبرود و محافظت از جان آنها سبب کندی در پیشرفت ارتش شد، و در ادامه افزود:یگانهای ارتش موفق شدند بر مهمترین گذرگاههای مرزی و غیرقانونی با لبنان مسلط شوند.

وی افزود:این پیروزهای ارتش آثار خود را در همه محورهای نبرد و مساحت جغرافیایی سوریه گذاشته است.

در همین حال خبرگزاری فرانسه نیز به نقل از یک منبع نظامی سوریه گزارش داد، درگیرهای شدید در محله های شرقی یبرود ادامه دارد و در ادامه تاکید کرد، 13 تن از سرکردگان گروه های مسلح که عملیات علیه ارتش سوریه را هدایت می کردند، در کنار شمار زیادی از عناصر مسلح به هلاکت رسیده اند.

وی در مصاحبه با این خبرگزاری افزود:درگیریهای شدید در شهر یبرود یکی از بارزترین محل تجمع تروریست ها ادامه دارد و بعد از ورود ارتش از ورودی شرقی به این شهر، 13 تن از سرکردگان گروه های تروریستی به هلاکت رسیده اند.


انتهای پیام/
برچسب ها: تپه ، مار ، مارون ، سوریه ، ارتش ، یبرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار