یگانهای ارتش سوریه در عملیات خود درشهر یبرود افراد مسلح را آنچنان غافلگیر کرده اند که حتی در زمان تسلیم شدن نیز لباس برتن ندارند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از عناوین:برخی فعالان تعدادی از تصاویر را از شهر یبرود منتشر کردند که در آن افراد مسلح وابسته به گروه های ترویستی در حالی خود را تسلیم یگان های ارتش می کنند که دست های خود را بالا برده و کاملا برهنه هستند.





در این تصاویر افرا مسلحی دیده می شوند که با پوشیدن لباس های زیر، علامت تسلیم را بالا برده اند و اینگونه به نظر می رسد که حتی وقت کافی برای پوشیدن لباس خود را هم نداشته اند و افراد ارتش سوریه با سرعت بسیار بالایی آنها ر اغافلگیر کرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامدموذن
۲۲:۲۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
ما هر وقت اين ها را ديديم يا لخت هستند يا دنبال ناموس مردم هستند واقعا مردم غرب خواب هستند يا خودشان رابه خواب زده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
میقهی
۲۲:۰۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
این پیروزی بر جامعه بشری مبارک باشد .پیروزی مظلومانی که در این جنگ نابرابر بدست عمال پلید شیطان اکبر مثله و تکه تکه شدند. بدست کسانی که حتی ساکن ان سرزمین نبودند و حقی در اعتراض و انتخاب حکومت نداشتند. حالا مفهمیم که حضرت علی (ع) چرا میفرمودند که من چشم فتنه را در آوردم و.....مرگ بر آمریکا .....مرگ بر حقوق بشر آمریکائی که جز دلار و نفت چیزی نمیفهمد.اگرمردم در 9دی چشم فتنه 88را در نمی آوردند .آمریکا میخواست مثل این پلید ها را به کشور ما وارد کند.ملت ما باید بهوش باشد. هر اختلافی که با هم داریم پای بیگانه را در اختلافمان راه ندهیم ...باز هم مبارک باد بر کودکان مظلوم سوری اعم از سنی و علوی مسیحی و یهودی این پیروزی...دل ملت ایران پیش شماست ای ملت مظلوم سوریه...
ان تنصروالله ینصرکم .............وانصرنا علی القوم الکافرین.
آخرین اخبار