سیمای بوسنیایی شبکه سحر طبق روال هر ساله با فرارسیدن نوروز برنامه هایی برای مخاطبان خود تدارک می بیند تا علاوه بر معرفی فرهنگ ایرانی بتواند مخاطبان خود را نیز در این جشن بزرگ باستانی همراه نماید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین‌المللی سحر، مهدی حیدری مدیر سیمای بوسنیایی این شبکه از ویژه برنامه های نوروزی این سیما برای مخاطبان خود خبر داد و گفت: سیمای بوسنیایی شبکه برونمرزی سحر در برنامه های چندی به این موضوع و رویداد ایرانی می پردازد. در این ایام برای بینندگان سیمای بوسنیایی برنامه هایی متناسب با فضای نوروز و بهار در نظر گرفته شده است.

حیدری افزود: سیمای بوسنیایی شبکه جهانی سحر چند برنامه برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

مستند روایی " دور از وطن " یکی از برنامه های در نظر گرفته شده برای ایام نوروز است. روایت این مستند توسط یک زوج بوسنیایی ساکن ایران صورت می گیرد که با رفتن به اماکن دیدنی و شاخص به نوعی به معرفی نقاط مختلف جمهوری اسلامی می پردازند.

مدیر سیمای بوسنیایی در ادامه توضیح داد: از دیگر برنامه هایی که در نوروز 93 از آنتن سیمای بوسنیایی پخش خواهد شد ویژه برنامه مجله فرهنگی است. این برنامه به مباحث فرهنگی و هنری ایران و بوسنی و هرزگوین می پردازد. هدف از تولید این برنامه شناساندن فرهنگ و هنر اسلامی – ایرانی  به مخاطبان بوسنیایی و تعامل فرهنگی دو کشور است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: میان برنامه های شاد و متنوع متناسب با نوروز نیز تهیه شده تا کمی از حال و هوای نوروز باستانی ایران در مخاطبان بوسنیایی ایجاد کنیم.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار