با اجرای محورهای پنج گانه ساماندهی ترافیکی ، معابر شمال تهران آماده استقبال از نوروز 93 می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه یک مهندس پوریا محمدیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: نگهداشت مسیر و ایستگاه های سامانه تندرو ، ساماندهی و نگهداشت پایانه های اتوبوس و تاکسی، نگهداشت مسیر و تجهیزات هوشمند، نگهداشت ایستگاه های اتوبوس و تاکسی،ایمن سازی و نگهداشت تجهیزات و علایم ترافیکی 5 محور عملیاتی است که با هدف ساماندهی و بهسازی و روان سازی ترافیک شهری در معابر شمال تهران در حال اجرا است.

وی افزود : خط کشی محوری بیش از 3 هزار متر طول از ایستگاه های خطوط Brt ، ترمیم پوششی ، تجهیزات ، نصب و ترمیم روشنایی ، شستشو و نظافت، ایمن سازی دسترسی عابرین به ایستگاه و... از اقدامات اجرایی در محور نگهداشت مسیر  و ایستگاه های خطوط   Brtاست.
 
محمدیان تصریح کرد: در محور نگهداشت ایستگاه های اتوبوس تامین روشنایی ، خط کشی و... 57 ایستگاه اتوبوس اجرا می شود و نصب 65 تابلو و نقشه راهنما از دیگر اقدامات اجرایی است.
 
معاون شهردار منطقه یک تصریح کرد: خط کشی محوری 83 هزار متر طول از معابر، یک هزار و 300 بلوک عابر پیاده ، نصب 2 هزار و 400 استوانه ی ایمنی و تعویض استوانه های نا مناسب در خروجی های معابر و ...  از عمده فعالیت های اجرایی در طرح استقبال از بهار است.
برچسب ها: ترافیک ، معابر ، استقبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار