اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران در نامه‌ای خطاب به شهردار و رییس شورای شهر تهران نسبت به کسر 33درصد مجوز طرح ترافیک سالیانه از این موسسات اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ایثارگران اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران در نامه‌ای خطاب به شهردار و رییس شورای شهر تهران نسبت به کسر 33درصد از مجوز طرخ ترافیک این موسسات و خیر آن به صورت روزانه اعتراض کردند.

براساس این گزارش، در این نامه آمده است در اقدامی عجیب و تنها برابر اظهارات شفاهی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران بدون هیچ استناد و مصوبه قانونی مقرر شده است بیش از 33درصد مجوز ورود به طرح ترافیک این اتحادیه کسر و به صورت روزانه خریداری شود که این موضوع اعتراض اعضا این اتحادیه را به دنبال داشته است.

شایان ذکر است، اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران از سال 1342 تاسیس شده است که با حدود یک هزار و 700 واحد صنفی و حدود 70 هزار را راننده شاغل و کارمند مشغول به کار است و نتها اتحادیه‌ای است که 70درصد اعضا آن را خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تشکیل می‌دهند.

گفتنی است، در این نامه از سوی اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه این اقدام یک امر بی‌قانونی و سلیقه محوری و سیاسی خواند شده که باعث می‌شود درصد بالایی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بیکار شوند و خواهان دانستن دلیل اصلی الزام به پذیرش این امر غیرقانونی شدند.


انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار