صدور محصولات دانش بنیان در زمینه تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی تاثیر فراوانی دارد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، رئیس پارک علم و فناوری گیلان گفت : سیاست‌های وزارت علوم درباره توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان ، توجه به تاکیدات رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی است.
مجید متقی‌طلب با اشاره به اینکه بسیاری از طرح‌ها و آثار شرکت کننده در جشنواره فکر برتر امسال قابلیت صادرات دارند ، افزود: گیلان به عنوان درگاه صادرات محصولات دانش‌بنیان به کشورهای حاشیه خزر شناخته شده است.
وی خاطرنشان کرد: از بین دو استان گیلان و زنجان، پارک علم و فناوری گیلان مرجع تعیین صلاحیت ثبت شرکت‌های دانش‌بنیان شده است و بر این اساس ، هر شرکت برای ثبت باید ابتدا اطلاعات خود را در سایت مورد نظر وارد کند تا در کارگروه علمی بررسی شود.
وی با بیان اینکه کلیه طرح ها باید مبنای دانشی داشته باشد، اظهار داشت : کسانی که می‌خواهند از بودجه این بخش استفاده کنند باید ابتدا تعیین صلاحیت شوند.
رئیس پارک علم و فناوری گیلان از اختصاص اعتبار 6 هزار میلیارد ریال دولت برای بخش صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد و یادآور شد: از سال گذشته تاکنون با بیش از 80 طرح در راستای تجاری سازی قرارداد بسته شده است .

انتهای پیام /




برچسب ها: تحقق ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.