دبیر جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه ادعای بانکی‌مون خواب تعبیر نشده غربی‌هاست، گفت: ما جوانان هرگز اجازه نخواهیم داد که به همین آسانی آزادی سران فتنه را مطرح کرده و از مسئولین تقاضای پاسخ کوبنده به دشمنان نظام را داریم.

"حسین تبریزیان" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سفر اشتون و صحبت‌های گستاخانه غرب، گفت: اشتون قبل از سفر در مصاحبه‌ای هدف سفر به ایران را بهبود روابط ایران واروپا بیان کرده بود.  
 دبیر جامعه اسلامی دانشجویان در ادامه تصریح کرد: غربی‌ها مدعی بودند که ایران را به رسمیت شناخته، نقش آن را مهم می‌دانند، ولی چرا آن‌ها با کسانی که مخالف این نظام هستند دیدار می‌کنند؟  
 
وی صحبت‌های اخیر بان کی مون را بی‌ارتباط با این جریان ندانست و افزود: از زمانی که وزارت خارجه کشورمان موضع گیری شفاف نداشته و تنها ناخرسندی خود را به سفارت اتریش اعلام کرد، متاسفانه شاهد این گستاخی از طرف بانکی مون شدیم.  
 
تبریزیان اظهار داشت: اگر غرب در سناریو هسته‌ای شکست بخورد آنها خواهان اجرای سناریو جدیدی مبنی بر تحریم‌های جدید علیه ایران بر اساس حقوق بشر را کلید می‌زنند و این به آن معناست که بهانه‌جویی‌های غرب در قابل ایران اسلامی پایانی ندارد.
 
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان بحث‌های بان کی‌مون را خواب تعبیر نشده غربی‌ها دانست و افزود: ما جوانان هرگز اجازه نخواهیم داد که به همین آسانی آزادی سران فتنه را مطرح کرده و از مسئولان تقاضای پاسخ کوبنده به دشمنان نظام را داریم.  
 
وی بیان داشت: مسئله حقوق بشر در کشوری بیان شد که کمترین بحث را در این مسئله دارد و آن‌ها با بیان کردن این مسائل خواهان دورکردن نگاه‌های جهان از ایران هستند. 

تبریزیان با بیان اینکه کشورمان اقدام ضد حقوق بشری انجام نداده است، گفت: برخورد با سران فتنه اقدام علیه کسانی که نظام اسلامی را با مخاطره روبرو کرده‌اند و این خواست تمامی مردم این مرز و بوم است. ‌  
 
وی به بیانیه پایانی اشتون مبنی بر تمرکز دیدارمان بر روی حقوق بشر بوده اشاره کرد و افزود: این نکته حائز اهمیت است و اشتون می‌خواهد با عادی سازی، آزادی سران و محکومین فتنه را مطرح کند.  
 
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان ادامه داد: فتنه گران آگاهند که در داخل زمینه‌ای برای آزادی‌شان وجود ندارد و به همین دلیل می‌خواند از خارج برای آزادی سران فتنه بر ما فشار بیاورند.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه عدم دفاع شفاف وزارت خارجه ایران به این مسائل دامن می‌زند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار