رئیس جمهور برکنار شده مصر در سخنانی با ابراز خستگی از گذراندن در زندان،برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور را نمایشی توصیف کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از روزنامه الوطن مصر:منابع امنیتی عالی رتبه در زندان "برج العرب" محل زندان "محمد مرسی" رئیس جمهور برکنار شده مصر در سخنانی فاش کردند:"مرسی" پس از نماز جمعه در سخنانی اعتراض آمیز گفت:تا کی من را زندانی می‌کنید.من خسته شدم.شما  از اینکه من آزاد شوم و پس از آن مشروعیت برگردد،نگران هستید.السیسی اگر رئیس جمهور شود جهان به آتش کشیده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فردا می‌فهمید که حرفم درست بود افزود:جهانیان نمایش انتخابات در مصر را باور نمی‌کنند.

رئیس جمهور برکنار شده مصر با بیان اینکه مگر کسی می‌تواند در مقابل "السیسی" خود را کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری کند گفت:کودتاچیان کسی را رها نمی‌کنند. اتفاقی که رخ داده کودتا علیه رئیس جمهور قانونی بوده تا "عبدالفتاح السیسی" رئیس جمهور شود.

"مرسی" افزود:"السیسی" فکر میکند ملت از او می‌ترسند؟ اگر می‌ترسیدند از "انور سادات می‌ترسیدند.اخوانی‌ها و آمریکا و همچنین کشورهای جهان او را رها نمی‌کنند.

وی همچنین حضور "سامی عنان" در عرصه رقابت‌های انتخاباتی را ساختگی برشمرد.


رئیس جمهور برکنار شده مصر در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از سفر اخیر "السیسی" به امارات تصریح کرد:امارات و عربستان سعودی از مذاکرات خود با مصر بازگشته و آمریکا هم در این موضوع دخالت می‌کند.
انتهای پیام/
برچسب ها: مرسی ، امریکا ، جهان ، السیسی ، ملت ، سامی ، عنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار