حسین سعدی پور در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 4 هزار و 320 پیام شهروندان در نیمه اول اسفند ماه سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 ارسال شده است.
درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 به سامانه 137 در نیمه اول اسفند ماه سال جاری 97.01 درصد است.
وی ادامه داد: آمار کل پیامهای ارسالی شهروندان در نواحی 6 گانه و معاونتهای شهرداری منطقه 12 در نیمه اول اسفند ماه سال 92 به سامانه 137 شامل ناحیه یک 563 پیام ناحیه دو 709 پیام ناحیه سه 621 پیام ناحیه چهار 758 پیام ناحیه پنج، 799 پیام اجتماعی و فرهنگی، 55 پیام و معاونت حمل و نقل ترافیک 13 پیام است.
سعدی پور با اشاره به درصد رضایتمندی شهروندان از نواحی 6گانه شهرداری منطقه 12 بیان کرد: درصد رضایتمندی شهروندان از نواحی 6گانه شهرداری منطقه 12 از رتبه نخست تا ششم شامل ناحیه شش صددرصد، ناحیه پنج 97.65 درصد، ناحیه چهار 96.59 درصد، ناحیه یک 96.46 درصد، ناحیه سه 96.30 درصد، ناحیه دو 96.20 درصد است.
وی خاطرنشان کرد: فراوانی پیامهای ارسالی شهروندان در سامانه 137 شامل کاشت نهال، درختکاری در حاشیه خیابانها، لکه گیری آسفابت، نوار حفاری آسفالت، لکه گیری آسفالت است. آمار کل پیامهای شهروندان در نیمه اول اسفند ماه سال 91، 3 هزار و 325 پیام سال 92 نسبت به سال گذشته هزار و 5 پیام افزایش داشته و درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در نیمه اول اسفند ماه سال 91، 84.12 درصد، سال 92 نسبت به سال گذشته 13 درصد افزایش رضایتمندی داشته است.
انتهای پیام/