جمهوری اسلامی ایران با کسب مقام سوم جوان کاشانی در مسابقات آسیایی دوصحرانوردی رکورددار این مسابقات شد.

محمد رضا ابوترابی در حاشیه استقبال مردم شهر کامو و چوگان از توابع بخش قمصر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان گفت: با حضور در مسابقات دو و ميداني قهرماني آسيا كه در كشور ژاپن برگزار شد توانستم با کسب مقام قهرمانی ،جمهوری اسلامی ایران را بعد از 9 سال رکوردار این مسابقات در رشته دوصحرانوردي کنم.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات بین 16 کشورآسیایی تصریح کرد: در اين دوره از مسابقات با ركورد 31 دقيقه در 10 كيلومتر صحرانوردي در مقابل 119ورزشكار دونده استقامتي و نامدار از كشورهای ژاپن، بحرين، عربستان و یمن و دیگر کشورها مقام سوم را به دست آوردم.

به گفته وی، دوازدهمين دوره مسابقات دوصحرانوردی آسیایی در شهر فوكوكاي ژاپن طی 7 روز برگزار شد.

این جوان ورزشکار و قهرمان کامویی، کسب مقام سومی این مسابقات و نشان برنز را برگ زرين ديگري بر افتخارات ورزش ایران بویژه كاشان دانست و افزود: ایران طي چهار دوره قبلی برگزاری اين مسابقات موفق به كسب نشان نشده بود.

ابوترابی برگزاری اردوهای ورزشی به مدت یکسال قبل از آغاز این مسابقات را تاکید کرد و گفت:این در حالی است که اردوهای ورزشی برای شرکت در مسابقات طی یک ماه برگزار می شود.

وی ، خانواده را مشوق اصلی خود دراین رشته ورزشی عنوان کرد و گفت: اکبر زورمند معلم دوران ابتدایی وی نخستین مشوق و عامل شناسایی استعداد وی در رشته دو و میدانی بوده است.

نفر سوم مسابقات آسیایی دو صحرانوردی با تقدیر از آقایان محمدی و گودرزی به عنوان مربیانش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی در مهرماه 93 خبر داد.

ابوترابی رشته تخصصی خود را در دو استقامت عنوان کرد و گفت: مدت هفت سال است که در این رشته ورزشی فعالیت دارد.

گفتنی است :محمد رضا ابوترابي متولد نهم شهریورماه سال 1368 از شهر كامو از توابع قمصر كاشاناست كه پيش از اين نيز در بيست و دومين دوره مسابقات بين المللی گراميداشت دهه مبارک فجر (قهرمانیکشور) موفق به کسب مقام نخست و نشان طلای اين دوره از مسابقات در ماده 3 هزار متر با ركورد/ هشت دقيقه و 26 ثانيه و 52 صدم ثانيه شده بودس /


 
.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.