رئیس سازمان امدادونجات از تهیه سند چشم انداز سازمان امدادونجات و همچنین توسعه تقویت ناوگان امدادونجات خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، پیرحسین کولیوند در مراسم افتتاحیه طرح ملی امدادونجات نوروزی با اشاره به اینکه امدادونجات یکی از سازمان‌های اصلی جمعیت هلال احمر است گفت: امدادونجات در راستای سیاستگذاری و برنامه ریزی امدادونجات در سوانح و بلایا باید برنامه ریزی‌ةای جامع و کاملی داشته باشد.
 
وی در ادامه افزود:با توجه به دستور سازمان امدادونجات مبنی بر بحث تحول و ارتقای سیستم امدادونجات در کل کشور؛ این تاکید سرلوحه کار امدادونجات قرار گرفت و حمایت‌ها باعث شد که امروز بتوانیم طرح توسعه ناوگان امدادونجات را همزمان با آغاز طرح ملی امدادونجات نوروزی داشته باشیم.
 
کولیوند با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و سند چشم انداز 20 ساله کشور و استراتژی 20 20 فدراسیون صلیب سرخ و هلال احمر جهانی اظهار داشت: سازمان امدادونجات نیز چشم انداز خود را مطابق این برنامه‌ها تدوین کرده و هم اکنون برنامه ریزی عملیاتی خود را به جمعیت هلال احمر تحویل داده است. همچنین سند پدافند غیرعامل نیز تدوین شده و در حال پیگیری است.
 
رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به یکی از اهداف مهم این سازمان بیان کرد: تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر و یا حتی هر خودرو یک امدادگر یکی از اهداف مهمی است که به واسطه آن می‌توانیم فاصله زمانی ارائه خدمات امدادی را به ثانیه‌ها برسانیم.
 
وی در ادامه با اشاره به توسعه و تقویت ناوگان امدادونجات گفت: سیاست امسال تقویت پایگاه‌ها و شعبه‌های امدادونجات است امروز 28 دستگاه خودروی نجات تیپ 2، 40 دستگاه خودروی نجات، 31 دستگاه آمبولانس دیزلی، 39 دستگاه زنده‌یاب، 7 دستگاه خودروی چندمنظوره، 31 موتورسیکلت وارد ناوگان امدادونجات کل کشور می‌شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار