آمريکا از اتباع خود خواست از سفر به روسيه و مناطق مرزی با اوکراين خودداری کنند

وزارت امور خارجه آمریکا درباره احتمال درگیری مسلحانه در مرز بین روسیه و اوکراین هشدار داد و از اتباع خود خواست از سفر به این مناطق خودداری کنند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز از واشنگتن ،  وزارت امور خارجه آمریکا درباره احتمال درگیری مسلحانه در مرز بین روسیه و اوکراین و احتمال وقوع فعالیتهای ضد آمریکایی در روسیه همزمان با آمادگی کریمه برای برگزاری همه پرسی در روز یکشنبه هشدار داد و از اتباع خود خواست از سفر به این مناطق خودداری کنند.  

وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام این خبر افزود اطلاعاتی در خصوص وقوع درگیری نظامی در داخل روسیه در نتیجه تنش‌های منطقه ای یا هر گونه تهدید مشخص بر ضد شهروندان آمریکایی ندارد اما همه شهروندان آمریکایی موجود در مناطق مرزی یا کسانی که به سفر به این مناطق فکر می کنند باید بدانند احتمال افزایش تنش یا درگیری نظامی یا اقدامات خشونتبار دیگر وجود دارد.  

در بدترین مقابله بین شرق و غرب از زمان جنگ سرد تاکنون ، مسکو جمعه نیروهای بیشتری به کریمه اعزام و تهدید خود را درباره حمله به بخشهای دیگر اوکراین در پاسخ به خشونتی که شب گذشته در دونتسک رخ داد تکرار کرد.   

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار