"لبرون جیمز" یکی از برترین بسکتبالیست های جهان از اسمارت فون گلکسی نوت 3 خود به شدت عصبانی است و این فبلت را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، وی را که باید یکی از معروف ترین کسانی دانست که از نوت 3 سامسونگ استفاده می‌کنند.


هم اکنون اصلا از اسمارت فون خود راضی نیست، داستان از انجا شروع می شود که دستگاه وی به صورت کاملا ناگهانی ریبوت شده و تمام حافظه آن و اطلاعات جیمز از روی آن پاک می شود، وی در توییتی که در این رابطه منتشر کرده، اعلام کرده است که این موضوع یکی از ناامیدکننده ترین احساسات وی در زندگی به شمار می رود و از وضعیت پیش آمده به شدت عصبانی است، چرا که تمام اطلاعات خود را کاملا بی دلیل از دست داده است.

از طرفی HTC با ارسال پیامی برای لبرون جیمز، اعلام کرده است که بهترین بازیکن دنیا باید بهترین اسمارت فون دنیا را داشته باشد، این پیام اچ تی سی زیاد نیز بی ربط به نظر نمی رسد، زیرا پرچم دار فعلی آن ها One، به عقیده بسیاری از کارشناسان برترین اسمارت فون دنیا به شمار می‌رود.


جالب اینجاست که سامسونگ این نوت 3 را به جیمز هدیه داده است، فبلتی که اگر سامسونگ می دانست که قرار است با چنین مشکلی روبه رو شود هرگز آن را به این بسکتبالیست هدیه نمی‌کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار