نشست سه جانبه ایران، افغانستان وپاکستان در زمینه مبارزه با مواد مخدر با حضور وزیرکشور و دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در وین برگزار شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، رحمانی فضلی وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران پس از پایان نشست وزرای ابتکار سه جانبه در وین گفت: ایران، افغانستان وپاکستان برای تحکیم همکاری ها در زمینه مبارزه با موادمخدر مصمم هستند.

عبدالرضا رحمانی فضلی در گفتگویی پس از این نشست در وین با بیان اینکه درنشست وزرای ابتکار سه جانبه هرسه کشور گزارش هایی از عملکرد خود ارائه کردند، افزود: جمهوری اسلامی ایران، پاکستان و افغانستان تقاضا داشتند که جامعه جهانی به خصوص سازمان ملل همکاری های بیشتری باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر صورت دهد و از نظر تجهیزات ، تبادل اطلاعات همکاری داشته باشد.

رحمانی فضلی گفت: سه کشور ایران ، پاکستان و افغانستان می توانند به عنوان کشورهایی که درخط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارند با همکاری یکدیگر تلاش های خود را گسترش دهند و تاثیر گذاری بیشتری داشته باشند.

وی افزود: به جز مناسبات رسمی و قانونی که دارد پیگیری می شود ، ما سه کشور اعتقاد راسخ داریم به اینکه باید تلاش هایمان را بیشتر کنیم چون آسیب های جانی ، اجتماعی و اقتصادی بیشتری در این منطقه درحال رخ دادن است.

هفتمین نشست وزرای ابتکار سه جانبه با همکاری سه کشور جمهوری اسلامی ایران،پاکستان و افغانستان و با شرکت یوری فدوتوف معاون دبیرکل سازمان ملل متحد و مدیر اجرایی دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل که قبل از ظهر امروز جمعه در مقر سازمان ملل متحد در وین آغاز شده بود دقایقی پیش پایان یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار