امام جمعه سنندج گفت: امروز تمام ملت های دنیا به حقانیت دین مبین اسلام پی برده اند و این دین الهی به سرعت در حال گسترش است و هیچ کشوری توان جلوگیری از گسترس اسلام ناب محمدی (ص) را ندارد.

 
 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ،، ماموستا حسام الدین مجتهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج، به گرویدن بسیاری از غیر مسلمانان کشورهای مختلف جهان به دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: دین اسلام امروز به شدت در حال گسترش است و برخی از کشورهای مستکبر از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی از این مساله نگران هستند.

خطیب جمعه سنندج به پروژه اسلام هراسی دشمنان این دین خدا نیز اشاره کرد و افزود: نشان دادن چهره خشن، منفی و طرفدار خشونت و آدمکش از دین اسلام که دینی رحمانی و مهربانی است از شگردهای کشورهای مستکبر است.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه از دولتمردان و مسوولان در راستای خدمت به ملت مسلمان ایران قدردانی کرد و خواستار تلاش بیشتر مسوولان در جهت رفع مشکلات مردم شد.

وی بیکاری، مشکلات اقتصادی، اعتیاد و عدم ازدواج را یکی از مشکلات مردم بخصوص نسل جودانست و تاکید کرد می توان با برنامه ریزی و تلاش بیشتر این مشکلات را نیز بر طرف کرد/س
 
برچسب ها: چهره ، خطبه ، رژیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.