سرمربی تیم تکواندوی پاس قوامین می گوید: اجازه ندهند که تماس های استیلی ها با بازیکنان شهرداری ورامین را در هفته آخر لیگ مطرح کنیم!

مسعود لشگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از چهارمی تیمش در پایان رقابت های لیگ برتر تکواندو عنوان کرد: نتایج هفته آخر لیگ برتر به دلیل برنامه ریزی غلط سازمان لیگ فدراسیون تکواندو باعث شد تیم ما در مکان چهارم لیگ قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه هر تیم لیگ برتری در صورت داشتن 2 بازیکن ملی پوش از مسابقه در لیگ معاف می شود، افزود: تیم ها با این شرایط می توانستند بازی های خود را در لیگ جا به جا کنند. به همین دلیل مسابقه آخر تیم های دانشگاه آزاد و حفاری به خاطر سفر تیم ملی به هلند در هفته ماقبل پایانی برگزار شد اما نمی دانیم چرا دو بازی دیگر هفته آخر بین تیم های شهرداری ورامین با استیل البرز و پاس با جوانه در آن زمان برگزار نشد!

سرمربی تیم پاس قوامین گفت: این تصمیم سازمان لیگ باعث شد تا استیل البرز در بازی برابر شهرداری ورامین که 2 بازیکن اصلی اش را در هفته آخر نداشت به میدان برود و پیروز شود تا ما در مکان چهارم قرار بگیریم در حالیکه به جرات می توانم بگویم اگر شهرداری با تیم اصلی اش می آمد، برنده مسابقه بود. در واقع برنامه ریزی اشتباه سازمان لیگ سومی را به استیل البرز هدیه داد و ما چهارم شدیم!

وی با اشاره به صحبت های کیومرث چگینی سرپرست استیل البرز قبل از بازی های هفته آخر تصریح کرد: چگینی عنوان کرده که اگر تبانی بوده مربوط به قبل است و تیم پاس برابر شهرداری شهر اندیشه تبانی کرده است، در حالیکه صحبت های وی غیرحرفه ای بوده و در ورزش باب نیست. اگر قرار است چنین مسائلی باز شود مجبوریم تماس های مسئولان استیل البرز قبل از مسابقه آخر آنها با بازیکنان شهرداری ورامین را مطرح کنیم!

وی یادآور شد: ما در مصاحبه هایمان گفته بودیم که باتوجه به شناختی که از تیم شهرداری ورامین داریم امیدواریم که مسائل مربوط به بحث تبانی به وجود نیاید.

لشگری با بیان اینکه با برد تیم شهرداری شهر اندیشه در هفته های قبل می توانستیم به راحتی عنوان سومی را کسب کنیم، عنوان کرد: می توانستیم با تبانی با اندیشه صحبت کنیم و قبل از همه این مسائل با برد برابر این تیم خالا سکونشین باشیم. ما دور رفت هشت بر صفر اندیشه را برده بودیم اما در دور برگشت با آنها مساوی کردیم.

وی ادامه داد: در واقع وقتی حسین تاجیک بازیکن وزن هشتم ما که اصلیتش به اندیشه بازمی گردد در ارنج بازی آخر قرار گرفت، بازیکن اندیشه که از شاگردان تاجیک بود مقابل وی حاضر به مسابقه نشد و ما مساوی کردیم در حالیکه می توانستیم از قبل به خاطر همین مسائل با آنها صحبت کنیم.

سرمربی تیم پاس قوامین تاکید کرد: سازمان لیگ باید برای همه تیم ها در هفته پایانی یکسان تصمیم گیری می کرد تا چنین مسائلی مطرح نشود. تیم ما با این برنامه ریزی ضربه خود در حالیکه اگر تیم اصلی شهرداری ورامین برابر استیل البرز قرار می گرفت شرایط متفاوتی را داشتیم!

وی در پایان افزود: از بازی جوانمردانه تیم شهرداری ورامین تشکر می کنم و به مرتضی کریمی و پیام خانلرخانی اعضای کادر فنی این تیم که واقعا در این فصل برای شهرداری زحمت کشیده اند، تبریک می گویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: لشگری ، تکواندو ، قوامین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار