ابراهیم جوادی گفت:درمراسم تجلیل ازقهرمانان المپیکی درحالی ازمدال آوران پیشکسوت دعوت شده بود که متأسفانه مسئولان برگزاری حتی ازدادن یک شاخه گل هم به این افتخارآفرینان دریغ کردند.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:درمراسم تجلیل از قهرمانان المپیک 2012 در حالی از پیشکسوتان و مدال آوران سال های دور کشور دعوت بعمل آمده بود که مسئولان کمیته ملی المپیک برخورد شایسته و در شأن و جایگاه این افتخارآفرینان نداشتند.

وی تصریح کرد:شما در نظر بگیرید تعدادی ازافتخارآفرینان سال های گذشته که پرچم مقدس کشورمان را در میادین بزرگ به اهتزار درآوردند و هم اکنون مویی سپید کردند صرفاً برای تشویق در سالن محل برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان المپیکی حضور داشتند و هیچ توجهی به لحاظ معنوی به آنها نشد.

جوادی افزود:مطمئن باشید همه پیشکسوتانی که در سالن حضور داشتند به هیچ عنوان به دنبال تقدیر مادی نبودند واصلاً شخصیتشان با این مسائل جور نیست اما توقع داشتند حالا که از آنها دعوت شده حداقل محبت معنوی از سوی مسئولان برگزاری صورت می گرفت.

این پیشکسوت کشتی که از مسئولان کمیته ملی المپیک بسیار گله مند بود در ادامه عنوان کرد:من به عنوان نماینده مدال آوران نسل گذشته از مسئولین کمیته ملی المپیک یک سوال دارم اگر آنها به دنبال این بودند تا تعدادی نفر را برای تشویق کردن به سالن محل برگزاری بیآوردند چرا به سراغ ما آمدند،این دوستان باید تعدادی سیاه لشگر را دعوت می کردند چرا که آنها خیلی بهتر و بیشترمی توانستند رضایتشان را جلب کنند!

وی اضافه کرد:در هر صورت امیدورام از این پس مسئولین ورزش کشور بادر نظر گرفتن شایسته شأن و جایگاه پیشکسوتان ورزش یادشان باشد روزگاری نیز این عزیزان برای کشورمان افتخارآفرین بودند و باید حرمتشان را به بهترین شکل ممکن حفظ کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جوادی ، کشتی ، المپیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار