هزینه ساخت نیروگاه، تعویض شبکه‌های برق و ساخت نیروگاه‌های بادی در انگلیس سالانه 640 پوند به صورتحساب خانوارها می‌افزاید.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی تلگراف، یک گروه حمایت از مصرف‌کنندگان در انگلیس در آستانه ارائه طرح بودجه در هفته آینده، در نامه‌ای خصوصی به وزارت دارایی این کشور هشدار داده است، کمک به شرکت‌های تولید برق برای جلوگیری از قطع برق مبلغی بالغ بر 600 پوند در سال به صورتحساب انرژی خانوارهای انگلیسی ظرف شش سال آینده می‌افزاید.

طبق پیش بینی این گروه، شرکت‌های انرژی از این زمان تا سال 2020 باید 118 میلیارد پوند صرف زیرساخت‌های جدید نمایند که شامل ساخت نیروگاه، تعویض شبکه‌های برق و ساخت نیروگاه‌های بادی خواهد بود که بخشی از برنامه افزایش تولید برق و کاهش انتشار آلاینده‌های کربنی است.

به گفته منتقدان، این هزینه به طور اجتناب‌ناپذیر بر مصرف‌کنندگان تحمیل خواهد شد و صورتحساب متوسط خانوارها حتی در صورت ثابت ماندن هزینه کلی فروشی گاز و برق، به تقریبا دو هزار پوند در سال بالغ خواهد شد.

لازم به ذکر است، روند فزاینده صورتحساب‌های انرژی به یک مسئله مهم برای احزاب سیاسی در مبارزات انتخاباتی‌شان تبدیل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار