رسانه های فعال در سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز، معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، از معرفی رسانه های فعال و برتر در سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز خبر داد.

حسین گنجی با بیان اینکه  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان متولی امور تبلیغی و اطلاع رسانی این مسابقه سراسری انتخاب شده استٰ گفت: گستردگی و تنوع بالای فضای مجازی، به روز بودن و دسترسی آسان برای مخاطبان مختلف جامعه از ویژگی های فضای مجازی است و وبلاگ نویسی نماز نیز فرصتی برای حضور جوانان در فضای مجازی با موضوعات دینی را فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: فضای مجازی کارآمدترین ابزار برای ترویج و اشاعه فرهنگ نماز در بین مخاطبان است.

گنجی افزود: فضای مجازی به عنوان کارآمدترین ابزار نقش موثری در ترویج شعائر دینی و اسلامی دارد و راه اندازی شبکه ملی فرهنگ با نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این راستا شکل گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری مسابقات سراسری وبلاگ نویسی نماز در شهرکرد، فرصتی برای ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی است.

« سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز » به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود که فراخوان ثبت نام و شرکت در این مسابقه ملی، از 20 دی ماه امسال آغاز و تا 15 فروردین سال آینده ( 1393 ) ادامه دارد.

اختتامیه سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز هم نیمه دوم اردیبهشت 93 در شهرکرد برگزار خواهد شد.

شرکت در این مسابقه ملی، از طریق ثبت نام در پایگاه اینترنتی به نشانی chb-namaz.ir انجام می شود.

اولین و دومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز، در سال های 1390 و 1391 در اصفهان برگزار شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.