دانشمندان از ساخت عینک منحصر به فرد خبر داده‌اند که می‌تواند انواع احساسات افراد را نشان دهد و علاوه بر جنبه‌های روانشناختی در امر فروش و بازاریابی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار فناوری های نوین باشگاه خبرنگاران؛ دانشمندان و کارشناسان حوزه بازاریابی به تازگی موفق به یک استفاده منحصر به فرد از عینک تولیدی شرکت گوگل به نام Google glass شده‌اند.
 


گفتنی است، یک نرم افزار منحصر به فرد که قابلیت اتصال به کامپیوتر و گوشی‌های تلفن همراه هوشمند را دارد این قابلیت را به عینک گوگل می‌دهد که احساسات فرد را آنالیز و به صورت آماری نمایش بدهد.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، کارشناسان حوزه بازاریابی در نظر دارند که از این فناوری برای تشخیص احساسات مشتریان در قبال محصولات جدید، تبلیغات و استفاده از کالاهای جدید استفاده کنند.



برای استفاده از این فناوری فرد کاربر باید از عینک گوگل استفاده کند و آنگاه فروشندگان می‌توانند نظرات واقعی فرد و احساسات او در خصوص کالاها و خدمات را ارزیابی نمایند.



انواع احساسات مانند خشم، تحقیر، عصبانیت، تعجب، شادی، غم، ترس و نفرت توسط این نرم افزار قابل شناسایی هستند.

با استفاده از این فناوری کارشناسان فروش و بازاریابی شرکت‌ها در فروشگاه‌ها و اماکن فروش به راحتی و با یک هزینه‌ی بسیار کم می‌توانند یک نظر سنجی واقعی در خصوص محصولات خود و احساسات مشتریان پیدا نماین و با انجام فرآیندهای آماری نسبت به برطرف کردن نقاط ضعف کالا و خدمات خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عینک ، احساسات ، گوگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار