تدابیر امنیتی در شبه جزیره کریمه در آستانه برگزاری همه پرسی افزایش یافته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به گزارش شبکه تلویزیونی فرانس 24، تدابیر امنیتی در شبه جزیره کریمه در آستانه برگزاری همه‌پرسی افزایش یافته است.

 در حالی که تنها سه روز به برگزاری همه‌پرسی در شبه جزیره کریمه باقی مانده است مقامات این منطقه تلاش می‌کنند از اینکه مردم به پیوستن این منطقه به روسیه رای خواهند داد اطمینان حاصل کنند.

سلطه نیروهای حامی روسیه در کریمه افزایش یافته است.
گزارشگر شبکه در گزارش از یکی از ایستگاه‌های بازرسی گفت در این ایستگاه بازرسی که میان یالتا  و سباستوپل واقع شده است پرچم‌های روسیه همه‌جا دیده می‌شوند.

 نیروهای حامی روسیه، سربازان و نیروهای پلیس در این ایستگاه بازرسی فعالیت می‌کنند. همه آنها تلاش می‌کنند امنیت را  تامین کنند و مانع از هرگونه اقدام حامیان دولت جدید اوکراین شوند. آنها اعلام کرده‌اند احتمال حملاتی از سوی حامیان اوکراین وجود دارد. برخی از آنها گفتند تعدادی دینامیت کشف شده است.

این نوع بازرسی  و نظارت‌ها در آستانه برگزاری همه‌پرسی در شبه جزیره کریمه افزایش یافته است. به ویژه در ایستگاه قطار سیمفروپل که قطاری از کی یف در آنجا توقف می‌کند کنترل ها بسیار شدیدتر است.

تمام چمدان‌ها و مسافرین بازرسی می‌شوند. پلیس و نظامیان حامی روسیه در این ایستگاه قطار در جستجوی حامیان اوکراین هستند که ممکن است برای  تظاهرات به این منطقه آمده باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار