مسئول اطلاع رسانی وزارت امور داخلی دولت فلسطین در نوار غزه گفت: گروه‌های فلسطینی به تجاوز نظامی احتمالی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهند داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه،  مسئول اطلاع رسانی وزارت امور داخلی دولت فلسطین در نوار غزه گفت: گروه‌های فلسطینی به تجاوز نظامی احتمالی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهند داد.  

ایاد البرزم در گفتگو با این شبکه تلویزیونی درباره واکنش گروه‌های فلسطینی به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: اشغالگران اسرائیلی با حملات مختلف خود به نوار غزه اثبات کردند نمی‌خواهند آتش‌بس در نوار غزه ادامه داشته باشد. 

گروه‌های فلسطینی می‌خواهند این آتش‌بس ادامه داشته باشد ولی اسرائیل گاه و بیگاه تنش‌هایی را در نوار غزه ایجاد می‌کند و ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت حق دارند به این حملات اسرائیل واکنش نشان دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اقدام جنبش جهاد اسلامی فلسطین در شلیک موشک به اسرائیل نقض آتش بس شمرده نمی شود، گفت: همه گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه از هماهنگی‌های زیادی برخوردارند و درباره زمان مناسب برای واکنش نشان دادن تصمیم گیری می‌کنند. دولت فلسطین در این شرایط تدابیری را برای حمایت از فلسطینی‌ها اتخاذ کرده است.

 اشغالگران صهیونیست معمولا در این حملات به ساختمان‌های دولتی و امنیتی فلسطین حمله می‌کنند و تدابیری برای حمایت از این ساختمان‌ها در نظر گرفته شده است. دولت فلسطین در غزه تلاش می‌کند زندگی عادی مردم در این منطقه ادامه داشته باشد و دولت و سازمان‌های امنیتی  به وظایف خود در خدمت رساندن به مردم فلسطین کمک می‌کنند.

گروه‌های فلسطینی نمی‌خواهند اوضاع در نوار غزه متشنج شود و از حداکثر خویشتن‌داری خود استفاده کردند تا تنشی رخ ندهد ولی در صورتی که اسرائیل بخواهد اوضاع را بیش از این متشنج کند گروه‌های فلسطینی حق خود می دانند به هر گونه تجاوزی پاسخ دهند. ملت فلسطین با وحدت خود قادر است با هر تجاوز جدید رژیم صهیونیستی روبرو شود و پیش از این تجاربی در این زمینه دارد.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار