احسانی رئیس کمیته آموزش درباره برگزاری نشست گروه بدنساز کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، امروز صبح نشست گروه بدنساز کمیته آموزش با حضور آقايان جهانی و پرنو مدرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا و علیزاده و نعیما خواجوی مدرسان داخلی کمیته آموزش در زمینه بدنسازی در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

احسانی در اينباره اظهار داشت: در این نشست سرفصل های جدید فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ابلاغ شد و قرار شد که مدرسان بین المللی و داخلی کمیته آموزش در زمینه بین المللی آنها را در کلاسهای مربیگری درجه های A، B و C  و همچنین کلاسهای  بدنسازی سطح یک و دو در سراسر کشور تدریس کنند. این سرفصلهای جدید، سرفصلهای مهمی در بدنسازی هستند و امیدواریم تدریس این سرفصلهای جدید بتواند به باشگاهها در امر بدنسازی کمک کند.

وي در پایان گفت: در سال 93 دوره های آموزشی زیادی برگزار می کنیم که می شود در دو ماه اول به مرحله دوره آموزش مربیگری حرفه ای آسیا از 25 فروردین تا 14 اردیبهشت در هتل المپیک با حضور 30 مربی و گردهمایی توجیهی و دانش افزایی مربیان برتر فوتبال ایران از 21 اردیبهشت تا 22 اردیبهشت 93 با حضور 600 مربی و دعوت از مربیان ومدرسان بزرگ فوتبال جهان، اشاره کرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: فوتبال ، فدراسیون ، تدریس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار