همزمان با آغاز سال جدید، معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 13 بااهدای شاخه‌های گل به مسافران نوروزی از طرف شهروندان منطقه به مسافران نوروزی خیرمقدم می‌گوید.

سیروس میلانی، معاون حمل و نقل ترافیک منطقه13 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: همچنین در نظر داریم تا در ایام نوروز، روی سقف یکی از اتوبوس‌های نیم طبقه، سفره هفت سین بچینیم تا این اتوبوس در 7روز آغاز سال جدید، در منطقه تردد کند و نوید دهنده آمدن بهار باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم زیاد سفرهای برون و درون شهری، خطوط حمل و نقل عمومی منطقه با تمام استعداد ناوگان‌هایشان مشغول سرویس‌دهی به شهروندان منطقه و مسافران نوروزی خواهد بود.

میلانی تصریح کرد: ساماندهی روشنایی ایستگاه‌های اتوبوس، تعویض شیشه‌های شکسته ایستگاه‌ها، رفع خرابی و آسیب‌دیدگی ناوگان حمل ونقل عمومی و ساماندهی پایانه‌ها از لحاظ نظافت، روشنایی ایستگاه‌های اتوبوس، تعویض شیشه‌های شکسته ایستگاه‌ها، رفع خرابی و آسیب‌دیدگی ناوگان حمل ونقل عمومی و ساماندهی پایانه‌ها از لحاظ نظافت، روشنایی، سرویس بهداشتی و نمازخانه از جمله اقداماتی است که به طور متمرکز از ابتدای اسفند آغاز شده است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: اهدای ، شاخه ، گل ، به مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار