نشست خبری دیدار رده بندی لیگ برتر با حضور مربیان و بازیکنان تیم متین ورامین و شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نشست خبری دیدار رده بندی لیگ برتر با حضورمربیان و بازیکنان تیم متین ورامین و شهرداری ارومیه برگزار شد.

بازیکن تیم میزان خراسان گفت: بازی خیلی خوبی بود من به تیم شهرداری ارومیه تبریک می‌گویم، برگزاری در ساعت اولیه صبح تأثیر زیادی روی عملکرد ما داشت و با حالت کسل در زمین حاضر شده بودیم.

سعید مصطفی وند کاپیتان شهرداری ارومیه گفت: بازی بسیار خوبی بود چون صبح برگزار شد غافلگیر شدیم من چون مریض شده بودم نتوانستم بازی کنم. بازی در اوایل صبح انرژی زیادی را از ما گرفت هنوز هم خسته هستیم.

وی تصریح کرد: تیم ما بازی خوبی انجام داد تیم میزان هم تیم بسیار خوبی است اما به خاطر اینکه آنها دو مهره اصلی تیم را نداشتند نتوانستندعملکرد خوبی را داشته باشند.

یدالله کارگر پیشه سرمربی تیم شهرداری ارومیه گفت: همیشه گفته‌ام دروالیبال یک تیم می‌برد و یک تیم می‌بازد اما چیزی که باقی می‌ماند صمیمیت است که میان بازیکنان است واین باختها زود گذر خواهد بود.

من با برگزاری مسابقه در صبح مخالف بودم و این موضوع را به پورحسن گفتم که اگربازی در صبح برگزار شود مثل این می‌ماند که دوازده جنازه را به زمین بفرستند که بازی کنند که مورد قبول قرار نگرفت واین مسئله به ضرر هر دو تیم شد.

وی گفت: تیم میزان خوب کار کرده و با وجود اینکه چند مهره کلیدی خود را نداشت خوب بازی کرد شاید اگر آنها بودندبرنده اززمین خارج می‌شدند.

جبار قوچان نژاد سرمربی تیم میزان خراسان گفت: کیفیت بازی بسیار پائین بود من خود را شاگرد کارگر پیشه می‌دانم حضورش دروالیبال باعث خیر وبرکت در این رشته است به آنها تبریک می‌گویم که از شرایط بحرانی خارج شدند به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم چون چند بازی سنگین پشت سر هم داشتیم وهم به خاطر شرایط بازی در صبح روی کیفیت بازیکنان تأثیر گذاشت.

اما ما هم در سرویسهای خود خطاهای زیادی داشتیم و هر گاه از بازی عقب می‌افتادیم به سختی امتیازات از دست رفته را جبران می‌کردیم ولی با اینحال یک بازی پایاپای و نزدیک بود.

وی در مورد برگزاری مسابقه در ساعات اولیه صبح گفت: من به این موضوع اعتراض کردم اما مورد قبول واقع نشد.

انتهای پیام/






برچسب ها: اوایل ، برگزار ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار