شرکت گروه های سنی زیر ۱۳ سال در سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز، در قالب وبلاگ‌های گروهی، امکان پذیر شد.

دبیر سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد، با اشاره به ارسال 3000 اثر به دبیرخانه این مسابقه، از موافقت با شركت گروه سنی زیر ۱۳ سال در وبلاگ های گروهی این رقابت کشوری خبر داد.

حجت الاسلام محمد کریمی گفت: با توجه به درخواست های مکرر درباره شرکت گروه سنی زیر 13 سال، عزیزانی که توانایی نوشتن وبلاگ را به همراهی بزرگترهای خود دارند، می توانند به صورت گروهی در این مسابقه شرکت نمایند که این وبلاگها به صورت گروهی و با سرپرستی یکی از اعضای خانواده در مرحله داوری شرکت داده می شوند.

وی افزود: تمامی   یاوران نماز در فضای مجازی که در پایگاه اینترنتی سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز به نشانی chb-namaz.ir ثبت نام کرده اند، ضمن دریافت پیامک تأیید ثبت نام، اخبار پیرامون مسابقه را نیز از طریق پیام کوتاه دریافت می کنند.

حجت الاسلام کریمی یادآور شد: کسانی که پس از 24 ساعت از ثبت نام در این مسابقه، پیامک تأیید ثبت نام خود را دریافت ننموده اند، با شماره تلفن 03813330030 تماس حاصل نمایند.  

مدیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه 15 فروردین ماه سال آینده ( 1393 )، آخرین مهلت ثبت نام و شرکت در این مسابقه ملی است و مهلت اعلام شده تمدید نخواهد شد، اضافه کرد: مرحله داوری مسابقه نیز از هفدهم فروردین ماه آغاز می شود.

وی افزود: مرحله داوری در دو مقطع مقدماتی و نهایی برگزار می شود.

دبیر سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز، زمان برگزاری اختتامیه سومین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی نماز را هم نیمه دوم اردیبهشت 93 در شهرکرد اعلام کرد و گفت: در این آیین، ضمن تقدیر از وبلاگ های برگزیده و برتر، به تمام شرکت کنندگان لوح تقدیر اهداء می شود.

حجت الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: در آیین اختتامیه، از خبرگزاری های فعال در جریان برگزاری این مسابقه هم تقدیر خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر وبلاگ، سایت و وب سایت های با موضوع نماز نیز می توانند در این مسابقه ثبت نام و شرکت کنند.

دبیر سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز، با تأکید بر استقبال و همراهی گسترده و مطلوب اقشار کاربران اینترنتی و بویژه جوانان و نوجوان سراسر میهن اسلامی  در این رقابت، ابراز امیدواری کرد: یاوران نماز در فضای مجازی، به منظور استفاده بهینه از ایام تعطیلات نوروز، کار برای فریضه نماز به عنوان نور چشم پیامبر گرامی اسلام (ص) را به نحو شایسته تری مد نظر قرار دهند.

حجت الاسلام کریمی اعلام کرد: در پایان مهلت فراخوان ثبت نام این مسابقه سراسری، نمودار درصد شرکت کنندگان استان ها، بر روی پایگاه اینترنتی این مسابقه ملی ( chb-namaz.ir ) قرار می گیرد.

« سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز » به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود که فراخوان ثبت نام و شرکت در این مسابقه ملی، از 20 دی ماه امسال آغاز و تا 15 فروردین سال آینده ( 1393 ) ادامه دارد.

اختتامیه سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز هم نیمه دوم اردیبهشت 93 در شهرکرد برگزار خواهد شد.

اولین و دومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز، در سال های 1390 و 1391 در اصفهان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.