نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد محبوبیت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به بالاترین میزان در سال های اخیر رسیده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری ایتارتاس؛ مرکز تحقیقات نظرسنجی عمومی روسیه امروز پنجشنبه اعلام کرد به اعتقاد جامعه شناسان محبوبیت ولادیمیر پوتین به 71 و شش دهم درصد یعنی بالاترین میزان در سال های اخیر رسیده و با توجه به استقبال روس ها از عملکرد رئیس جمهور کشورشان در چند هفته اخیر بر محبوبیت پوتین از اواسط ماه فوریه نه و هفت دهم درصد افزوده شده است.
این مرکز اعلام کرد محبوبیت پوتین همزمان با بحران سیاسی در اوکراین ، اوضاع در کریمه ، و با توجه به پیروزی قابل توجه تیم ملی روسیه در بازیهای المپیک زمستانی سوچی و آغاز بازیهای پارالمپیک افزایش یافته است. 
کارشناسان این مرکز تحقیقاتی همچنین اعلام کردند بیش از 60 درصد روس ها در سال های اخیر عملکرد رئیس جمهور کشورشان را تایید کرده اند . 

این کارشناسان افزودند پوتین پیش از این در ماه مه سال 2012 و به دنبال برگزاری مراسم تحلیف وی توانسته بود 68 و هشت دهم درصد حمایت روس ها و بالاترین میزان محبوبیت را کسب کند. 
این نظرسنجی در اوایل ماه مارس سال میلادی کنونی انجام شد و بیش از یکهزار نفر در این نظرسنجی حضور داشتند. 

گفتنی است،  بر اساس نظرسنجی صندوق افکار عمومی مسکو ، چنانچه انتخابات ریاست جمهوری روسیه یکشنبه آینده برگزار شود 70 درصد روس ها به ولادیمیر پوتین رای خواهند داد. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار