لیلا علاقه مند گزارشگری رادیویی اقتصاد در آیین پایانی جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی در بخش گزارشگری حائز رتبه برتر شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، هیئت داوران جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی با اکثریت آرا اثر ارسالی "لیلا علاقه مند" گزارشگر شبکه رادیویی اقتصاد را در بخش صوتی و تصویری حائز رتبه برتر شناخت.
 


در این جشنواره از آثار ارسالی خبرنگاران به دبیرخانه جشنواره، پنج نفر در بخش خبر، پنج نفر در بخش گزارش، دو نفر در بخش مصاحبه و چهار نفر در بخش صوتی و تصویری حائز رتبه‌های اول تا سوم شناخته شدند و به آنان جوایزی اهدا شد.
 
مراسم اختتامیه جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی سه شنبه 20 اسفند ماه با حضور سرتیپ دوم پاسدار سعید منتظرالمهدی معاونت اجتماعی ناجا، جمعی از مسئولان و مدیران انتظامی و مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور در سالن فجر ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد.
 
در بخشی از لوح تقدیر خبرنگار ایرنا آمده است: رسانه‌ها براساس رسالت خویش با تهیه، تدوین و انتشار اخبار و اطلاعات نقشی اساسی در ایجاد قانون گرایی و نظم پذیری و ارتقای احساس امنیت روانی شهروندان بر عهده دارند و برگزاری این جشنواره‌ از سوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکیدی بر وظیفه مشترک پلیس و رسانه‌ها در توسعه انضباط اجتماعی است.
 
هیات داوران این جشنواره با اکثریت آرا اثر ارسالی گزارشگر رادیو اقتصاد را در بخش گزارش حائز رتبه برتر شناختند.


انتهای پیام/ اس
برچسب ها: رادیو ، اقتصاد ، گزارشگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار