رئیس کمیته علمی کنفرانس ملی نقش صنعت کشاورزی در اقتصاد مقاومتی گفت : صنعت کشاورزی به عنوان وزنه ای سنگین در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به فرمایش مقام معظم رهبری محسوب می شود .

حسن هاشمی داران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با تاکید بر اینکه فعالیت های کشاورزی در نیم قرن اخیر با فراز و نشیب های زیادی با کسب تجربیات گران سنگ همراه بوده است ، گفت : توجه به این تجربیات و نقد علمی و بازگویی آن ره توشه عظیم استراتژیک توسعه کشاورزی و اقتصاد مقاومتی تلقی می شود .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : نخستین پیش شرط توسعه کشاورزی در جریان اقتصاد مقاومتی فراهم سازی پشتوانه فکری مناسب در ایجاد موضوعات مختلف بین صاحب نظران نسبت به مسائل مفهومی و علمی است .

رئیس کمیته علمی کنفرانس ملی نقش صنعت کشاورزی در اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه دانشگاه بزرگ رودهن افتخار برگزاری کنفرانس ملی نقش صنعت کشاورزی در اقتصاد مقاومتی دارد ، تصریح کرد : تقویت و نهادینه سازی فرهنگ اقتصاد مقاومتی اطلاع رسانی و برانگیختن حساسیت علمی و کارشناسی مسئولان است .

هاشمی داران در خاتمه اظهار داشت : ایجاد حساسیت گفتمان تقویت گفتمان و اجماع علمی و نهادینه کردن کار گروهی در این سیاست با بهره گیری از 42 مقاله در راستای برگزاری این کنفرانس ملی محقق خواهد شد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.