دبیرهیئت کشتی مازندران از آمادگی خوب کشتی گیران آزادکار مازندرانی در جام جهانی آمریکا خبر داد.

نوری زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ گفت: مسابقات کشتی آزاد جام جهانی 2014 آمریکا که طی روزهای 24 و 25 اسفند در شهر لس آنجلس برگزار می شود، کشتی گیران مازندرانی در ترکیب تیم ملی از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

وی با اشاره به حضور 14 کشتی گیر در این مسابقات افزود: از این تعداد ملی پوش هشت کشتی گیر از مازندران هستند.

دبیرهیئت کشتی مازندران تصریح کرد: مهران رضازاده در وزن 57 کیلوگرم، مسعود اسماعیل پور و سیداحمد محمدی در وزن 61 کیلوگرم، میثم نصیری در وزن 65 کیلوگرم، عزت الله اکبری در وزن 74 کیلوگرم، رضا یزدانی و حامد طالبی زرین کمر در وزن 97 کیلوگرم و کمیل قاسمی در وزن 125 کیلوگرم به عنوان هشت کشتی گیر مازندرانی در رقابت های جام جهانی 2014 آمریکا هستند.

نوری زاده با اشاره به برگزاری این مسابقات در دو گروه پنج تیمی به صورت دوره ای گفت: در این پیکارها تیم ملی کشتی آزاد ایران در گروه دوم با تیم های آمریکا، هند، ارمنستان و ترکیه همگروه است.

وی از حضور مربی مازندرانی در این مسابقات خبر داد و افزود: حسین نقیبی از مربیان سازنده مازندرانی در این رقابت ها در کادرفنی تیم ملی حضور دارد.

نوری زاده در پایان تصریح کرد: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای شرکت در رقابت های جام جهانی 2014 آمریکا امروز راهی لس انجلس می شود./س
 
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.