لیگ برتر فوتبال در ایستگاه بیست و هفتم متوقف شد و لیگ 13 به مدت یک ماه درتعطیلات به سر می برد، بر این اساس تیم‌های لیگ برتر دراین تعطیلات اردو‌های داخلی و خارجی برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در سال‌های گذشته اکثر تیم‌ها اردوهایی در خارج از کشور برگزار می‌کردند اما به دلیل مشکلات مالی درچند سال اخیر اردوهایشان را در داخل کشور برپا می‌کنند.

تعطیلات لیگ برتر بهانه ای شد تا وضعیت اردو‌های تیم‌های لیگ برتر را مورد بررسی قرار دهیم.

شایان ذکر است، تیم‌های استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و فولاد خوزستان به دلیل حضور درلیگ قهرمانان آسیا اردویی دراین تعطیلا ت برگزار نمی‌کنند.

**اردوی سرخ‌پوشان درشمال/ لغو سفرارمنستان

تیم فوتبال پرسپولس که اکنون با کسب 48 امتیاز درجایگاه سوم جدول لیگ برتر قرار دارد و همچنان برای سه بازی پیش روی خود و کسب صدر نشینی تلاش‌های خود را مضاعف کرده است اردویی را برای تغییر حال و هوای بازیکنان خود ترتیب داده است وهفدهم اسفند به سمت ساری حرکت کرده است.

لازم به ذکر است، این تیم یک بازی تدارکاتی تیم صدرا نکا مازندران انجام داد و توانست بانتیجه دو بر صفر بر این تیم غلبه کند.

همچنین این تیم یک بازی تدارکاتی دیگر با تیم‌ نساجی مازندران در روز بیست وسوم پیش روی خود دارد.

دو بازی تدارکاتی تیم پرسپولیس در تورنمنت جام سرداران استان مازندران در استادیوم شهیدمدنی قائم‌شهر برگزار می‌شود.

تیم پرسپولیس پس از استراحت هشت روزه ساری را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

براساس برنامه‌ریزهای انجام شده برای بازی احتمالی دوستانه این تیم با تیم فوتبال شیراک ارمنستان که روز بیست و هشتم زمان برگزاری آن است قراربود تیم پرسپولیس روز بیست و ششم عازم ارمنستان شود اما به علت پاره‌ای از مشکلات درخصوص بلیت روند کار تغییر کرد وقرار شد تیم فوتبال شیراک برای این بازی دوستانه رهسپار تهران شود و تیم پرسپولیس تابستان سال آینده عازم ارمنستان شود.

گفتنی است؛ زمان دقیق حضور تیم شیراک به ایران مشخص نیست.

**ماندن نفت درتهران / تعطیلات به تیم ها ضربه می‌زند

تیم نفت تهران با هم فشردگی‌های بازی‌های لیگ برتر توانست دردره چهارم جدول رده‌بندی قرارگیرد و برای رفع خستگی‌های بازیکنان اردویی را در همین تهران برپا کرد.

تیم نفت تهران تاکنون دوبازی تدارکاتی با تیم‌های راه‌آهن و سایپا انجام داده است و اکنون خود را برای بازی درمقابل ذوب آهن آماده می کند.

همچنین این تیم ممکن است چنانچه هماهنگی‌های لازم بین مسئولان انجام شود یک بازی تدارکاتی دیگر در مقابل تیم داماش گیلان انجام دهد.

مسئولان این تیم معتقد هستند که تعطیلات لیگ لطمه‌های زیادی به بازیکنان و مسئولان وارد می کند.


**تبریزی‌ها درکرج

تیم گسترش فولاد تبریز در لیگ برتر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد و قرار است با سخت‌کوشی فراوان و عبور از موانع با کسب 32 امتیاز درجایگاه هشتم جدول رده بندی قرارگیرد.

مسئولان این تیم تبریزی برای تغییر روحیه بازیکنان خوداردوی کرج را به مدت یک هفته برگزار می‌کند.

گسترش فولاد قبل از سفرخود به کرج یک بازی تدارکاتی با تیم شهرداری تبریز انجام داد. همچنین این تیم خود را برای یک بازی دوستانه دیگر در برابر راه‌آهن آماده می‌کند، این تیم تبریزی امید دارد که در بازی‌های آینده خود باغلبه بر حریفان خود جایگاهش را ارتقا دهد.

تیم فوتبال سایپای کرج از جمله تیم‌های لیگ برتری است که با تلاش سخت بازیکنان و مسئولان اکنون با 47امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد.

سایپا هم مانند خیلی از تیم‌های دیگر ترجیح داد اردوی خود را در همان شهر خودش برپا کند.

این تیم با انجام تمرینات و بازی‌های تدارکاتی آمادگی خود را برای بازی‌های پیش رو افزایش می‌دهد.

سایپا در مدت اردوی خود یک بازی دوستانه با تیم ذوب‌آهن انجام داده است.

**ناهمواری زمین صبا را به تهران کشاند

تیم صبای قم در لیگ برتر به دلیل پاره‌ای از مشکلات با اعتصاب بازیکنان خود مواجه شد اما بازیکنان به خاطر هواداران حاضر به ادامه تمرینات شدند و توانستند با وجود کمبودها با کسب 28امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گیرند.

این تیم که اردوی خود را در قم برپا کرده بود برای بازی تدارکاتی با تیم فوتبال جوانان با مشکل ناهمواری زمین مواجه شد و روز سه‌شنبه عازم تهران شد.

همچنین این بازی تدارکاتی به دلیل بارندگی به فردا موکول شد.

بنابر اعلام مسئولان این باشگاه قرار است امروز بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت کنند.

**برپایی اردوی فجری‌ها در کیش

تیم فجر سپاسی که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ 13بود نتوانست میدان با مشکلات کنار بیاید و با کسب 24امتیاز از جمله تیم‌های قعر جدولی محسوب می‌شود.

مسئولان این تیم برای آمادگی بازیکنان برای بازی‌های آینده تصمیم گرفتند برای برپایی اردو به کیش سفر کنند.

فجر سپاسی روز شنبه وارد کیش شده و به صورت یک هفته در آنجا اقامت خواهد داشت.

همچنین این تیم همانند تیم‌های دیگر برای کسب آمادگی بیشتر 2بازی تدارکاتی انجام داده است.

**اصفهانی‌ها در دو شهر اردو برپا کردند

بنابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسئولان تیم ذوب آهن اصفهان برای ارتقا روحیه بازیکنان 2شهر کرج و مشهد را برای برپایی اردوی خود انتخاب کردند.

این تیم در اولین اردوی خود به کرج یک بازی تدارکاتی با سایپا انجام داده است براساس برنامه‌ریزی‌ها این تیم در روز بیست و ششم راهی مشهد می‌شود و یک بازی دوستانه هم در آنجا انجام خواهد داد.

کاروان این تیم روز بیست و نهم به شهر تاریخی خود باز می‌گردد.

**مسی‌ها در بم

تیم مس کرمان، قعرنشین لیگ برتر جهت آمادگی بیشتر برای 3بازی باقی مانده که برایش سرنوشت ساز است اردویی را در بم کرمان از روز شنبه به مدت یک هفته برپا کرده است.

مس کرمان در طول مدت اردوی خود یک بازی تدارکاتی با شهرداری بروات انجام داد که با نتیجه هفت بر صفر بر حریف خود غلبه کرد.

همچنین این تیم یک بازی تدارکاتی دیگر در روز جمعه با مس نوین خواهد داشت.

این تیم قعرنشین توانست به فینال جام حذفی برسد اما در مقابل تیم تراکتورسازی تبریز با شکست مواجه شد و نتوانست جام را بالای سرخود ببرد.

انتهای‌پیام/



برچسب ها: شایان ، اردو ، جایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار