ME175KG که نسخه ارتقاء یافته تبلت و گوشی دوست داشتنی MEMO PAD HD7 و Fonepad 7 می باشد ضمن برخورداری از ویژگی های منحصر بفرد پیشین از قابلیت برقراری تماس با دو سیمکارت نیز بهره می برد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ ME175KG که نسخه ارتقاء یافته تبلت و گوشی دوست داشتنی MEMO PAD HD7 و Fonepad 7 می باشد ضمن برخورداری از ویژگی های منحصر بفرد پیشین از قابلیت برقراری تماس با دو سیمکارت نیز بهره می برد. نمایشگر IPS LCD با رزولوشن 800 در 1280 پیکسل و زاویه دید گسترده 178 درجه امکان تماشای ویدئوها را با کیفیت HD و حتی Full HD فراهم می کند.

فناوری های منحصر بفرد Sonic Master و Audio Wizard ایسوس، صدایی شفاف، پرقدرت و بی عیب و نقص را تولید می کنند و دوربین 5 مگاپیکسلی با کیفیت ضبط HD ، همه جا و همه چیز را بهتر به تصویر می کشد. یک دوربین VGA نیز برای تماس‌های ویدئویی در قسمت جلوی تبلت قرار دارد. عمر طولانی باتری امکان 36 ساعت مکالمه و 12 ساعت استفاده مالتی مدیا را یه شما می دهد.ME175KG ایسوس به پردازنده قدرتمند چهار هسته ای با فرکانس پردازشی 1.2 گیگاهرتز تجهیز شده است که در کنار آن یک پردازنده گرافیکی Adreno 305 قدرت اجرای اکثر بازی های با گرافیک سنگین را در سیستم عامل اندروید نسخه 4.3 لوبیا ژله ای فراهم می کند و این مزیتی است که این گوشی را در مقایسه با رقبای هم رده خود در رتبه بالاتری قرار می دهد. همچنین ایسوس یک درگاه حافظه خارجی با پشتیبانی از تا 64 گیگا بایت در این دستگاه تعبیه کرده است.

حافظه RAM آن یک گیگابایت است وعلاوه بر فضای ذخیره سازی این تبلت که 8 گیگابایت است یک حافظه خارجی 8 گیگابایتی به عنوان هدیه، در دسترس شما خواهد بود.این محصول تنها با گارانتی ویستا و با قیمت حدود 900  هزار تومان ، از نیمه دوم اسفند در تمامی پاساژها و فروشگاه های معتبر سراسرکشور قابل تهیه است.

گزارش از: حسین عالیان
برچسب ها: دریچه ، ایسوس ، تبلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
عالیه ولی کاش ارزون تر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۰۶ فروردين ۱۳۹۳
سلام.امکانش هست یه بررسی تخصصی تر ازین تبلت رو انجام بدید؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۰:۵۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
glx بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
سلام.بابت سایت خوب و محتواییتون ممنونم.یه سوال داشتم.این مدل ایسوس اصله؟آخه یه زمزمه هایی هست ک چینی باشه.سایت خوده ایسوسم ک رفتم خبری از این مدل نبود.ممنون میشم راهنماییم کنید
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۱:۱۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
سلام بله این مدل را  شرکت ایسوس رسما معرفی کرده اما اگر شما منبعی دارید که این محصولات در چین ساخته می شن می تونید برای ما بفرستید .حتما پیگیری می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
عالی ولی اگه ارزون تر بود خیلی خیلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۰:۵۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
آخه دیگه از اینم ارزون تر میخوای.قیمتش مناسبشه دیگه.