اندروید برای تازه‌کارها؛

چگونه به نسخه‌ی قبلی Google Maps برگردیم؟

نسخه موبایلی Google Maps اخیراً به روز رسانی را تجربه کرده است که نارضایتی آن‌ها را به همراه داشته است. ممکن است شما نیز یکی از کسانی باشید که از این به روز رسانی احساس نارضایتی کرده و قکر می‌کنید که بسیاری از امکانات خوب قبلی خود را از دست داده و بخواهید به نسخه قبلی برگردید. همراه ما باشید تا نحوه بازگشت به نسخه قبلی را بیاموزید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ بسیاری از کاربران نسخه‌ی جدید، ویژگی‌هایی همچون My Cards را همچون عقب‌گردی ناامیدانه می‌دانند. به روز رسانی‌های شما به راحتی قابل برگشت هستند و با حذف آن‌ها می‌توانید به نسخه‌ی محبوب خود برگردید.

البته به خاطر داشته باشید که می‌بایست به روز رسانی خودکار اندروید را نیز غیر‌فعال کنید تا مجدداً این به روز رسانی‌ها بر روی دستگاه شما نصب نشوند.




در مرحله‌ی اول کافی است به بخش تنظیمات دستگاه اندرویدی خود بروید و در بخش Apps یا مدیریت برنامه‌ها صفحه را به راست بکشید تا برنامه‌های نصب شده را مشاهده کنید. با پیدا‌کردن برنامه Maps و ضربه زدن روی آن صفحه‌ای باز می‌شود که در آن گزینه‌ی Uninstall Updates را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب‌کردن آن می‌توانید تمامی به روزرسانی‌های مربوط به آن اپ را از دستگاه خود حذف کنید.



پس از این کار برنامه‌ی Google Maps شما به حالت اصلی خود بر می‌گردد. البته همواره به روز رسانی‌ها در Google Play Store در دسترس خواهند بود؛ اما تا زمانی که شما اقدام به نصب آن‌ها نکنید نسخه‌ی مورد علاقه‌ی شما برایتان باقی خواهد ماند.

این فرآیند برای تمامی اپ‌های سیستمی دیگر نیز قابل اجرا است و Google Maps تنها مثالی ساده برای یادگیری این فرآیند است.
منبع: androidpit - zoomit




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۰۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
ببخشید من این مشکلو تو کامپیوتر هم دارم تو کامپیوتر خانگی باید چطوری نسخه قبلیو بیاریم بالا
Iran (Islamic Republic of)
محمدمهدی
۲۱:۵۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
عرض سلام و خسته نباشید ، از شما می خواهم نرم افزار gps آفلاین و تملم نقشه های شهر های ایران را با کیفیت و زوم بالا قرار دهید.
با تشکر
آخرین اخبار