بررسی مسائل مالیاتی فوتبال با حضور نمایندگان سازمان امور مالیاتی در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بهروز منتقمی در ارتباط با این جلسه گفت: نشست خوبی داشتیم که در جریان آن مسائل مختلفی در حوزه مالیات ها مطرح شد. در واقع این جلسه به بدهی مالیاتی  ورزشکاران و باشگاه ها پرداخت که در دو حوزه اصلی مورد بحث بود.

یکی بدهی ورزشکارانی که قراردادهای آنها پرداخت شده است و دیگری بدهی ان دسته از فوتبالیست ها که هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده اند. در مجموع نتیجه صحبت های مطرح شده در این نشست آن بود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به امر پرداخت بدهی های مالیاتی کمک کنند.

بر این اساس باشگاه ها و ورزشکاران باید نسبت به ارائه مفاسه حساب مالیاتی برای عقد قراردادها اقدام نمایند.

باشگاه ها ، بازیکنان و مربیان همچنین باید نسبت به تعیین تکلیف مالیات های خود و ترتیب پرداخت بدهی های مالیاتی اقدام نمایند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: افراد حاضر در این جلسه اتفاق نظر داشتند که باید در یک همکاری مشترک مشکلات مالیاتی برای همه طرف ها حل و فصل شود.

همچنین مقرر شد باشگاه پرسپولیس نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود و پس از آن ترتیب پرداخت آن اقدام نماید.

منتقمی در پایان افزود: هم از طرف ما ، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای این امر اعلام آمادگی شد و هم مسئولان سازمان امور مالیاتی آمادگی خود برای هرگونه همکاری را اعلام کردند به شکلی که هم مشکلی برای ورزشکاران و باشگاه ها به وجود نیاید و هم بدهی های مالیاتی پرداخت شود.

در نهایت نیز مقرر شد مطالب مطرح شده در این نشست در نشست بعدی مورد بحث و بررسی بیشتری قرار بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار