روزنامه یدیعوت آحارنوت نوشت جنگ با ایران هدف اصلی زندگی نخست وزیر اسرائیل است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت در پایگاه اینترنتی خود در تحلیلی به قلم "ناهوم بارنی" مدعی شد: اسرائیل یک محموله تسلیحاتی از ایران توقیف کرد و این سلاح ها را به نمایش گذاشت.

این روزنامه نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل نیز در این زمینه سخنرانی کرد و ایران و فلسطینیان را به شدت محکوم کرد. دشمن اصلی اسرائیل امروز ایران است. نتانیاهو جنگ با تهران را ماموریت اصلی زندگی خود می داند. وی در این زمینه سرمایه گذاری می کند، هشدار می دهد و در داخل و خارج از اسرائیل سخنرانی می کند و جهان باز هم تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد. جهان نمی‌خواهد تحت تاثیر سخنان وی قرار بگیرد زیرا جهان و سران کشورهای جهان دیگر خسته شده‌اند. در عمل، جهان با ایران کنار آمده است. این یک واقعیت است و نتانیاهو با وجود مهارت های کلامی خود نتوانسته است آن را تغییر دهد.

یدیعوت اذعان کرد که اکنون سران کشورهای غربی به راحتی می‌توانند فریادهای نتانیاهو را نادیده بگیرند. بی علاقگی غرب به شنیدن حرف های نتانیاهو، وی را دیوانه کرده است. وی در هر بار سخنرانی صدای خود را بلندتر می کند. 

نتانیاهو شخصا به کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا بدون ذکر نام وی حمله کرد و گفت: در حالی که این موشک ها از کشتی تخلیه می شدند، ما شاهد لبخند ها و دست دادن های نمایندگان غرب با مقامات تهران بودیم.

نویسنده مقاله افزود وقتی سخنان نتانیاهو را می‌شنوم از خود می پرسم وی از ما شهروندان اسرائیلی چه انتظاری دارد؟ آیا باید در خانه های خود پناهگاه حفر کنیم  یا سعی کنیم برای خود گذرنامه خارجی تهیه کنیم؟ آیا این همه هیاهو هدفی را دنبال می کند؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
نتانیاهو مثل سگی میماند که هرچه پارس میکند کسی بهش اهمیت نمیگذارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
نتانیاهو چون خودش احمق است همه دنیا را احمق فرض کرده است مردم دنیا به دروغگوییهای او میخندند او یک کلاش هرزه گو است.
آخرین اخبار