امید نوروزی گفت: تغییر و تحولات در سیستم ورزشی کشور یک اتفاق خوب است که مسئولان با دید بازتری به مسائل نگاه می‌کنند.

نوروزی، قهرمان کشتی فرنگی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در سال 92 خاطرات تلخی برایم رقم خورد اما تغییر و تحولاتی که در سیستم ورزشی کشور رقم خورد اتفاق خوبی است که از سوی مسئولان ایجاد شد.
 
وی افزود: مسئولان ورزشی کنونی دید بازتری نسبت به قهرمانان دارند و این باعث می‌شود انگیزه ورزشکاران مضاعف شود.
 
نوروزی تصریح کرد: از هاشمی برای تجلیل از قهرمانان و ترتیب دادن چنین مراسمی تشکر می‌کنم و برای مسئولان قبلی که در کمیته بودند متاسف هستم که بعد از 16 ماه این جایزه به ما تعلق گرفت.
 
قهرمان المپیک فرنگی کشورمان ادامه داد: باید به موقع حق و حقوق بازیکنان و ورزشکاران را بدهند تا مشکلی پیش نیاید پیش از این قرار بود به نفرات اول تا سوم به ترتیب 70، 50 و 30 میلیون بدهند اما برای قهرمانی المپیک که مدال طلا گرفته است گرفتن 70 میلیون خنده‌دار است.
 
نوروزی اذعان داشت: ما در تاریخ 64 ساله‌ی کشتی فرنگی تنها 13 قهرمان داشتیم که این تعداد کم هم از نظر مالی حمایت نمی‌شوند.
 
وی درخصوص مبلغ جایزه گفت: نسبت به تورم سال‌های قبل 70 میلیون مبلغ ناچیزی است اما به هر حال به دلیل سهل‌انگاری مسئولین گذشته پرداخت نشد.
 
نوروزی تاکید کرد: بعد از یک سال دوری از میادین ورزشی با روحیه بهتری به کارمان ادامه می‌دهیم با توجه به اینکه قانون کشتی نیز عوض شده است بازیکنان احتیاج دارند تا تمرینات بیشتری داشته باشد.
 
وی افزود: این قول را به مردم می‌دهیم که همانند سال‌های گذشته نتایج خوبی بگیریم وامیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم قهرمان کشتی فرنگی المپیک خاطرنشان کرد: سال 92 خاطرات تلخی در ورزش داشتم اما با تغییر مسئولین و آمدن بنا به کشتی فرنگی خیال ما آسوده شد وامیدواریم خاطرات خوبی برای کشتی فرنگی در سال 93 رقم بخورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار