نخستین کنگره پژوهشی سومین حرم اهل بیت در سال ۹۳ توسط بنیاد فارس شناسی برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ منصور طبیعی رئیس بنیاد فارس شناسی گفت: هیئت علمی این کنگره پژوهشی تشکیل شده است و محور همایش مشخص و اطلاع رسانی شده و تا کنون حدود 30 مقاله به دبیر خانه همایش ارسال شده است.

وی با اشاره به تشکیل 5 کمیته برگزاری همایش پژوهشی سومین حرم اهل بیت، اظهار امیدواری کرد که با برگزاری نشست‌های این 5 کمیته بنیاد فارس‌شناسی گامی کوچک در جهت معرفی ابعاد مختلف سومین حرم اهل بیت بردارد.

طبیعی با اشاره به اینکه خانه زینت الملک در اختیار بنیاد فارس‌شناسی است، افزود: این موزه تاریخی همه ساله در ایام نوروز مورد استقبال تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی می‌شود.

این مسوول با بیان اینکه موزه زینت الملک سبب آشنایی گردشگران با شخصیت‌های تاریخی و مشاهیر فارس می‌شود، افزود: برای خدمات دهی بهتر به بازدید‌کننده‌گان در ایام نوروز امسال فضای موزه را به لحاظ نور تغییر داده و تابلوهای راهنمای بیشتری نصب کرده‌ایم.

وی نخستین برنامه بزرگ سال آینده را برگزاری یاد روز سعدی در روز اول اردیبهشت دانست و ادامه داد: بنیاد فارس‌شناسی در همه بخش‌های برگزاری روز بزرگداشت سعدی حضور فعال دارد و بخش علمی روز بزرگداشت سعدی به صورت ویژه بر عهده بنیاد فارس‌شناسی است./س

 

برچسب ها: فارس ، نخستین ، همایش ، حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.