سرپرست مس کرمان گفت: لوکا دو بازیکن برزیلی را از نظر فنی تایید نکرد و به نفع باشگاه بود که با آنها تسویه کند.

یوسف‌آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: لوکا دو بازیکن خارجی به نام‌های فایف، مدافع استرالیایی و جونیور، بازیکن برزیلی را از نظر فنی تایید نکرده و آنها را در اختیار باشگاه قرار داده است.
 
وی ادامه داد: باشگاه با این دو نفر تسویه کرده و در مورد نحوه پرداخت قرارداد مدیرعامل باید با این دو بازیکن کنار بیاید که تا آنجا که من اطلاع دارم مدیرعامل و این دو بازیکن باهم کنار آمدند.
 
یوسف‌آبادی افزود: تعداد بازیکنان ما کم است و در اردویی که در بم داریم دو بازیکن از امید اضافه شده است با این حساب باز هم با کمبود بازیکن مواجه هستیم.
 
وی اذعان داشت: با وجود اینکه افزایش سهمیه امید هزینه‌ای برای فدراسیون فوتبال نداشت، مسئولان سهیمه بیشتری در اختیار ما قرار ندارند.
 
وی اشاره کرد: ما الان روز چهارم، پنجم است که در بم هستیم وارد و درحال انجام شدن است و روزی دو جلسه تمرین داریم و دراین مدت دو بازی تدارکاتی داریم.
 
یکی از بازی دوستانه با شهرداری بروات که با نتیجه‌ی هفت بر صفر بردیم و دیگری بازی با مس نوین است که عصر جمعه، درمقابل آن‌ها قرار می‌گیریم و بعد از این بازی اردو تمام می‌شود و ما به کرمان برمی‌گردیم.
 
وی ادامه داد: درحال حاضر بازی تدارکاتی دیگری نداریم وبرنامه‌ای که می‌بندیم هفتگی است.
 
وی اذعان داشت: چاره‌ای نداریم که بازی‌های دیگرمان را در لیگ ببریم یعنی حتی تساوی هم به ما کمک نمی‌کند.
 
مقابل فجر و داماش باید پیروز شویم و با این که آن دو تیم جایگاه بهتری دارند ولی امیدواریم که پیروز میدان باشیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: تسویه ، مدیرعامل ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار