به گزارش
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سید مصطفی خردمند رییس هیئت مدیره شرکت حملونقل ریلی رجا با اشاره به ارتقا سیستم فروش بلیت در برنامههای آتی رجا گفت: سیستم صدور بلیت با استفاده از تکنولوژی بارکدهای دوبعدی با قابلیت پرینت روی کاغذهای معمولی به جای استفاده از بلیتهای اوراق بهادار قدیمی در پیش فروش اخیر 120 میلیون تومان صرفهجویی به همراه داشته است.
وی گفت: این رقم برای سال آینده مبلغی حدود یک میلیارد تومان پیش بینی میشود.
خردمند با بیان اینکه سهمیه 40 درصدی به فروش بلیت اینترنتی اختصاص یافته است ادامه داد: اختصاص سهیمه 40 درصدی به فروش بلیت اینترنتی در راستای حرکت به سمت "E.TICKETING" است که به دلیل حذف کارکرد کارمزد آژانسها مبلغی حدود 100 میلیون تومان صرفهجویی در پیش فروش اخیر به دنبال داشته است.
رییس هیئت مدیره شرکت حملونقل ریلی رجا تصریح کرد: انجام مقدمات استفاده از دستگاه " هند هلد" توسط رییس قطار به منظور کنترل بلیتهای فروخته شده حدود بلیت بین راهی، انجام مقدمات فروش بلیت از طریق کیوسک و تلفن همراه از اقدامات دیگری رجا در آینده نزدیک است.
***** خدمات فروش بلیت رجا به شرکتهای بخش مسافری ریلی
این مقام مسئول از گسترش ارتقا سیستم فروش بلیت خبرداد وگفت: ارائه خدمات فروش بلیت توسط رجا 9 شرکت بخش مسافری ریلی با عنایت با قابلیتهای ممتاز سیستم فروش بلیت رجا صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: طراحی و پیاده سازی روش ارائه تخفیف شناور در قیمت بلیت به منظور افزایش ضریب استقبال از دیگر برنامههای رجا در سال آتی است.
**** تدوین برنامه بازسازی دستگاه واگن مسافری رییس هیئت مدیره شرکت حملونقل ریلی رجا ادامه داد: رفع مشکلات ورود ناوگان جدید در راستای ترخیص است وبه همین منظور تعداد 9 دستگاه واگن اتوبوسی دو طبقه و 2 ترنست 8 واگن در اختیار شرکت رجا قرا ردارد خواهد گرفت.
**** اقدامات در دست اقدام رجا این مقام مسئول با اشاره به بهبود خدمات داخل قطار تاکیدکرد: به کاگیری مهماندار خانم در قطارهای روز رو تعویض و نوشدن ملزومات داخل همه قطارها ، یکپارچه سازی اعزام پزشک قطار با همکاری جهاد دانشگاهی تغییر و یکپاره سازی پکیچهای پذیرایی و اجرای تبلیغات بر روی بستههای پذیرایی داخل قطار با استفاده از توان بخش خصوصی و تجمیع تهیه اقلام و تجهیزات قطارها در راستای کاهش هزینههای شرکت از جمله اقدامات آتی رجا است.
انتهای پیام/