"اسکارلت جوهانسون" از کار با "جاس ودان" کارگردان فیلم "انتقامجویان"، "عصر اولترون" می‌گوید.

به گزارش خبرنگار حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از کالیدر؛ "کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی" چهارم آوریل روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود. کمپانی دیزنی ترتیبی داد تا با بازیگران این فیلم نشست مطبوعاتی برگزار شود.
 
درحالی‌که طرفداران"سرباز زمستانی" برای دیدن این فیلم روز شماری می‌کنند، ابتدای تابستان سال آینده راهم در تقویم خود علامتگذاری کرده‌اند، روزی که انتقامجویان باز می‌گردند.   
 
"انتقام‌جویان: عصر اولترون" به کارگردانی "جاس ودان" اول مه 2015 روی پرده سینماها می‌رود. 
 
از ماجرای فیلم اطلاعی در دست نیست، اما از بازیگراین فیلم، اسکارلت جوهانسون، در نشست مطبوعاتی فیلم"کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی"  سوالاتی راجع‌به فیلمنامه پرسیدیم.
 
"جوهانسون" در این‌باره گفت: "تحت تاثیر کار"جاس" قرار گرفتم.کار او چیز دیگری است خدا می‌داند او چند وقت در اتاق تنها می‌ماند و فکر می‌کند و می‌نویسد. فکر می‌کنم او زوایای دست‌نیافتنی در وجود خود دارد و وقتی کار او را می‌بینیم قدر او درخلق اثر به من ثابت می‌شود . تحت تاثیر توانایی او در ایجاد همبستگی بین اجزای فیلم، متفکرانه بودن فیلمنامه‌اش قرار گرفتم. این فیلم باور اینکه داستان انتقامجویان ادامه می‌یابد را به مخاطب می‌دهد و فقط این نیست که مشتی بازیگر را با همان فیلمنامه قبلی که کمی دست‌کاری شده باشد را ببینیم.  

"این قسمت گامی نو برداشته و همه شخصیت‌ها و روابط‌شان با یکدیگر گسترده‌تر و پیچیده‌تر می‌شود.  

فیلم لحظه‌های کمیک و درام بسیاری دارد که تماشاگر از لحظات کمیک لذت می‌برد و لحظات درام را هیچگاه از یاد نمی‌برد.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار