مدیر شبکه تهران در نشست اعلام برنامه‌های نوروزی شبکه تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و اظهار تبریک برای فرا رسیدن سال جدید به تشریح برنامه‌های نوروزی شبکه تهران پرداخت.

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در نشست صمیمانه مدیر شبکه تهران به همراه برخی از مدیران سایر گروه‌ها برای تشریح برنامه‌های نوروزی شبکه تهران در ساختمان شبکه تهران برگزار شد.

 

"سعید مقیسه"  مدیر شبکه تهران در نشست اعلام برنامه‌های نوروزی شبکه تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و اظهار تبریک برای فرا رسیدن سال جدید به تشریح برنامه‌های نوروزی شبکه تهران پرداخت و افزود: "گوشه‌دل تهرون" اثری متفاوت در قالب ساختار و محتواست که به سه بخش نمایشی، پلاتوهای نمایشی با اجرای "رامبد جوان" و گزارش‌ها و تبریک‌های نوروزی تقسیم می‌شود که از ساعات اولیه روز 29 اسفندماه تا ساعت 24 ادامه دارد.  
 
وی با اشاره به پخش فیلم‌های روز دنیا در تعطیلات نوروز 93 گفت: برای نوروز 93 پخش فیلم‌های سینمایی،‌تماشاخانه‌ و مستند 5 در نظر گرفته شده که در آن فیلم‌ها عموما محصول سال 2013 و از کشورهای آمریکا، استرالیا، انگلستان، فرانسه، کره جنوبی، هندوستان و چین است.


 
وی در ادامه با اشاره به ویژه برنامه‌ "مستند 5" در ایام نوروز 93 بیان کرد: برنامه "مستند 5" در ایام تعطیلات نوروز با نمایش صحنه‌های جذاب حیات وحش و طبیعت نقاط مختلف جهان با مخاطبان همراه می‌شود که محصول کشورهای آلمان، انگلیس، آمریکا و فرانسه در سال 2013 است.  

وی در خصوص برنامه‌های ویژه ایام فاطمیه افزود: به مناسبت عزاداری ایام فاطمیه "شاخه طوبی" و نیمروز" به مباحث فضایل حضرت زهرا(س) می‌پردازد که این برنامه قبل از اذان ظهر پخش می‌‌شود و "عطر عاشقی" نیز درایام نوروز علاوه بر عرض ادب به ساحت حضرت ولی عصر(عج) به تشریح مباحث مهدویت می‌پردازد.
 
وی ادامه داد: برنامه "بانوی بهشتی" که از سال‌های گذشته نیز روی آنتن بوده امسال نیز با همان رویکرد سال قبل که در آن مردم ثواب آیات خوانده شده را به شهدای همان روز تقدیم می‌کنند، پخش خواهد شد.  
 

وی ضمن اشاره به 4 تله فیلم تلویزیونی"تعطیلات" مسابقه ازدواج، "زن‌خوب مرد خوب"، لغزش که در نوروز تقدیم مخاطبان می‌شود از سری جدید مستند "سرزمین دانایی" درقسمت دوم خبر داد و تفاوت آن را با قسمتهای قبل در اتفاق افتادن وقایع در استان تهران اشاره کرد.
 
مدیر شبکه تهران ضمن معرفی برنامه‌ " نمایش ایمائی" افزود: ژانر جدیدی است که در آن از داستان‌های بی‌کلام با مفاهیم جذاب استفاده شده و همچنین سری جدید "ساعت 25" از اول فروردین روی آنتن می‌رود. 

وی در خصوص برنامه اجتماعی شبکه تهران ادامه داد: برنامه  2 دقیقه‌ای با عنوان"زندگی" نمایش های کوتاهی را با مفاهیم جذاب و تلنگر گونه را در زمان بسیار کوتاه برای مخاطب درنظر گرفته شده و همچنین "جنگ سالی نو" برنامه‌ای شاد و مفرح با رویکرد گردشگری و معرفی مناطقی جذاب است که "ترین‌ها" را مانند زیبا ترین، بلندترین‌ و. . . را از مناطق مختلف استان تهران بر مخاطبان معرفی می‌کند .
 
مقیسه ادامه داد: برنامه" 5 در 93 " هر شب به صورت زنده از شبکه تهران پخش می‌شود و به موضوعات نوروز به همراه میهمانان ویژه و جذاب خود می‌پردازد.

وی در خصوص برنامه "راهیان نور" خاطر نشان شد: طبق روال سالهای قبل با اردوهای راهیان نور ارتباط زنده برقرار می کنیم و درهمین حوزه با پخش مستندهایی به معرفی و آشنایی مردم با این فضا می‌پردازیم. 



مقیسه درخصوص برنامه‌های کودک در ایام نوروز افزود: "بچه‌های بیاین تماشا" و "رنگین کمان" با محوریت مسافرت‌های نوروزی طراحی شده و به دلیل آنکه در نوروز مسافرتها زیاد و به سبب آن احتمال تصادفات نیز افزایش یافته برنامه‌های کودک شبکه تهران با موضوع سفر ورفتارهای رانندگی و همچنین رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به زبان کودکانه و تاثیرپذیری آن در همیاران پلیس سعی در کاهش این خسارتها دارد. 

در ادامه "علیرضا فارسیجانی" مدیر واحد تأمین شبکه تهران با اشاره به دوباکس برای فیلم سینمایی و تماشاخانه در ساعت‌های 13:30 و 10:30 به معرفی فیلم‌ها پرداخت و افزود: امسال تنوع در ژانر و محصول‌های مختلف داریم که فیلم‌هایی چون: "قتل از فاصله نزدیک"، "گریز"، "سریع و خشن6"، "گمشده"، "آزمایشگاه"، "آقای الف"، "شتاب"، "دونده"، "تبعیض"، "زن خوب"، "قطار چنای"، "نقشه فرار"، "برج"، "گریز"، "فاجعه در فروشگاه"، "به پانچ خوش آمدید" ، "لغزش"، "سایه روشن روز"، "و "قصه تازه" از جمله این آثار هستند.
 
"عبدالرضا عالی زاده" مدیر گروه تفریحات و سرگرمی شبکه تهران به تشریح برنامه"سرزمین دانایی" پرداخت: فصل اول این مستند در سال قبل عمدتا در مکان‌ها مختلف بود ولی امسال با فراخوانی که داده شده حدود 25 هزار نفر علاقمندی خود را نشان دادند که از این تعداد تنها 1200 نفر توانستند در تستهای اولیه فیزیکی و شخصیت‌شناسی موفق شوند و در نهایت 600 نفر انتخاب شده که طی مصاحبه‌های صورت گرفته تنها هفت گروه توانستند جهت حضور در مسابقه دیده شوند. 

وی درخصوص ویژه برنامه "گوشه دل تهرون" افزود: پازل‌های ابتدایی این سریال از ساعت 6 صبح آغاز شده و تا ساعت 23 ادامه دارد که حدود 600 دقیقه برنامه نوروزی برای روز 29 اسفند است که این سریال روایتگر یک خانواده است که دو فرزند دارند که فرزند کوچکتر خانواده "بهزاد عمرانی" این قصه را در روز 29 اسفند تعریف می‌کند

وی افزود: در مجموع بخش اول این سریال شامل 200 دقیقه نمایش، بخش دوم پلاتوهای طنز و با نمک رامبد جوان در نقاط مختلف شهر تهران و بخش سوم نیز 300 دقیقه گفتگو با هنرمندان سیاستمداران و مردم است. 

عالی‌زاده تصریح کرد: کنداکتور شبکه تهران طوری طراحی شده که اگر شخصی 30 تا 40 دقیقه این سریال را ببیند برای ادامه ترغیب شده و باتوجه به تیم حرفه‌ای که در این سریال هستند میزان موفقیت برنامه بسیار بالا است. 

مدیر شبکه تهران درخصوص رسانه‌های مکمل در کنار آنتن تلویزیون تصریح کرد: رسانه‌های مکمل باید به خوبی اطلاع رسانی شود تا مردم بتوانند از آن به خوبی بهره ببرند که در واقع راهنمای الکترونیکی ابزاری برای ارائه اطلاعات برنامه‌ها، معرفی کارشناسان، مجری، موضوع‌های هفته قبل و بعد و... هستند. 

مقیسه ادامه داد: مخاطبان با استفاده از  EPG امکان تعیین کنداکتور به صورت اختصاصی دارند تادر هر ساعتی بوسیله دستگاه "ستاباکس" بتوانند برنامه دلخواه خود را تماشا کنند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه مخاطبان شبکه تهران 70 هزار نفر عضو دارد که در واقع وسیله‌ای برای ارتباط مستقیم مخاطبان با برنامه و تهیه‌کننده است و همچنین بزودی پخش زنده برنامه‌ها و دانلود آن روی سایت شبکه تهران محقق خواهد شد. 


انتهای پیام/ اس
 
برچسب ها: تهرون ، گوشه ، دل ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار