نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی حجت شرعی را بر همه مردم و مسئولان تمام کرد.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام، با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع مسئولان دستگاه های مختلف، فعالان اقتصادی و مدیران مراکز علمی، رسانه ای، نظارتی گفت: این سیاست ها نقشه راه پیشرفت کشور را تعیین می کند.
وی با تبیین رابطه اقتصاد مقاومتی با صدق و ایمان، افزود: مومن صادق از اتفاقات و رخدادهای زمان خود آگاه است و امروز نیز به ندای رهبر خود که نماینده امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است، لبیک می گوید.
حجت الاسلام نکونام افزود: معظم له با هوشمندی، آینده نگری و درک ضرورت های امروز و آینده کشور، سیاست های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کردند و تحقق این سیاست ها را در بیانات خود مورد تاکید قرار دادند.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با بیان راهکارهای تحقق این سیاست ها، گفت: اگر بتوانیم این سیاست ها را به طور کامل محقق کنیم، این نظام مستحکم تر از گذشته به سمت اهداف خود گام بر می دارد.
امام جمعه شهرکرد از اقتصاد مقاومتی به عنوان سیاستی دشمن شکن، پایداری آفرین، دارای نقشه پیشرفت و توسعه و ضروری امروز اقتصاد کشور یاد کرد.
وی تصریح کرد: معظم له در سخنان خود به گفتمان سازی، تبدیل این سیاست ها به گفتمان عمومی، فرهنگ عمومی و مطالبه عمومی تاکید دارند و این اصول رسایت رسانه ها و دستگاه های فرهنگ سازی را سنگین تر کرده است.
حجت الاسلام نکونام نگاه به توانمندی های داخل کشور، داشتن اراده جمعی و حمایت واقعی از تولید فکر، علم و فناوری را از راهکارهای تحقق منویات معظم له در خصوص سیاست های اقتصاد مقاومتی بیان کرد.
وی در پایان گفت: برای تحقق این سیاست ها ابتدا باید اراده فردی و سپس اراده جمعی را به کار گیریم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.