در مراسم گرامیداشت سالروز رادیو نوا مصادف با 19 اسفند، مدیر کل نغمات آیینی و رادیو نوا ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس این رادیو، از لوح فشرده"گنبد هفت آسمان" از آخرین تولیدات این اداره کل رونمایی کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل نغمات آیینی و رادیو نوا،درمراسم گرامیداشت سالروز رادیو نوا مصادف با 19 اسفند، مدیر کل نغمات آیینی و رادیو نوا ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس این رادیو در جمع همکاران، از لوح فشرده"گنبد هفت آسمان" از آخرین تولیدات این اداره کل رونمایی کرد. 

"ابراهیم طاهری" مدیر این اداره کل ضمن تقدیر از همکاران، از تلاش‌های آنها در طول یک سال تقدیر و تجلیل بعمل آورد ونکاتی چند پیرامون رعایت اخلاق و رفتار سازمانی و رموز موقعیت افراد و سازمانها را به آنها یادآور شد.
 
درادامه این نشست پیرامون مسائل و مشکلات اداره کل وبهبود کارها بین همکاران بحث و تبادل نظر صورت گرفت و طاهری ابراز امیدواری کرد با همدلی وتلاش مضاعف همکاران، سال پیش رو سالی توام با برنامه‌ریزی در جهت ارتقای کیفی آثار اداره کل وبرنامه‌های رادیو نوا باشد.   
 
همچنین رونمایی از لوح فشرده" گنبد هفت آسمان" ( از آخرین تولیدات این اداره کل) از دیگر بخشهای این مراسم بود. این لوح باموضوع آیینی –اخلاقی و ساختار تصنیف و آواز ودر 11 قطعه اجرا شده است. در این لوح خوانندگانی همچون علی خدایی، کوروش تیمور زا، حمید روحی و تنی چند از خوانندگان سنتی کشورمان هنر نمایی کرده‌اند.   
 
گفتنی است در پایان این نشست طاهری با اهدای لوح یادبود و هدیه از زحمات یک ساله این همکاران تجلیل بعمل آورد.  


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار