پیش بینی می‌شود امسال تعداد مسافران به شهر شیراز افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی داشته باشد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ سیروس پاک فطرت مدیر حوزه شهری شهرداری شیراز گفت: بر اساس ابلاغیه و حکم استاندار فارس شهرداری مسوول اسکان مسافران نوروزی است و سعی دارد با زیباسازی و تمیز کردن سومین حرم اهل بیت(ع) امکانات آرامش را برای شهروندان و زائران فراهم کند.

وی ادامه داد: فعالیت برای تجهیز کمپ‌های اسکان در سه نقطه ورودی شهر شیراز در زیباشهر، دروازه قرآن‌، باغ جنت و حوزه شهرداری منطقه 7 شیراز شروع شده است و اسکان اصلی در این نقاط صورت می گیرد و با همکاری آموزش و پرورش بسیاری از مسافران نیز در مدارس اسکان داده می‌شوند.

پاک فطرت با اشاره به نظارت بر نصب چادر در پارک‌ها و فضاهای آزاد گفت: بسیاری از سالن‌های ورزشی سرپوشیده در سطح شیراز برای نصب چادر مسافران آماده می‌شود.

مدیر حوزه شهری شهرداری شیراز افزود: از 15 اسفندماه هر گونه عملیات حفاری توسط سازمان‌های مختلف ممنوع است و این موضوع تا 15 فروردین ادامه دارد.

پاک فطرت افزود: پیش بینی می‌شود امسال تعداد مسافران به شهر شیراز 10 تا 20 درصد افزایش داشته باشد و شهرداری برای اطلاع رسانی به مسافران از مکان‌های دیدنی و تاریخی شهر تعداد بسیار زیادی بروشور و روزنامه تهیه کرده که به صورت رایگان در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد./ش

انتهای پیام/

برچسب ها: پیش بینی ، سفر ، نوروزی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.