سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: مازندران پتانسیل خوبی در فوتبال دارد و جای تیمی از مازندران در لیگ برتر فوتبال کشور خالی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ علی دایی پس از برتری دو بر صفر تیمش در بازی دوستانه مقابل صدرای نکا در جمع خبرنگاران افزود دو تیم بازی خوبی در این دیدار به نمایش گذاشتند که در نهایت به برتری تیم ما ختم شد.

وی اردوی آمادگی تیمش را در مازندران مطلوب خواند و افزود: اردوی یک هفته ای و دو بازی تدارکاتی در مازندران ما را به هدف مان نزدیک می کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران تصریح کرد: از بازی امروز بازیکنانم با توجه به تغییراتی که در ترکیب تیم داشتم راضی هستم و بازیکنان جوان توانستند نمایش خوبی داشته باشند.

دایی در ادامه با اشاره به اینکه بازیکنانش در اردوی مازندران به هماهنگی خوبی رسیدند، ابراز داشت: برد و باخت در دو بازی دوستانه مقابل نمایندگان مازندران برای ما مهم نیست، مهم هماهنگی و آمادگی بیشتر بازیکنان است.

وی درباره حریف مازندرانی اش در این بازی اذعان داشت: تیم صدرا نکا بازیکنان خوب و جوان در اختیار دارد که بازیکنانش با انگیزه خوب مقابل تیم ما بازی کردند.

دایی با اشاره به اینکه چرا مازندران را برای اردوی آمادگی تیمش انتخاب کرد، افزود: با توجه به شرایط مشابه آب و هوایی مازندران با گیلان و همچنین حضور چند بازیکن از مازندران در پرسپولیس این اردو در دو شهر ساری و قائمشهر برگزار شد.

سرمربی پرسپولیس تهران اردوی مازندران را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: از میزبانی خوب مسئولان در فراهم کردن امکانات خوب و تشویق هواداران به کادرفنی و بازیکنان تشکر دارم.

وی با بیان اینکه فوتبال مازندران نیازمند به حمایت بیشتر مسئولان است، افزود: در حال حاضر قائمشهر دارای چمن مصنوعی خوب و استاندارد است ولی این استان با توجه به طبیعت زیبا یک چمن طبیعی خوب ندارد.

تیم پرسپولیس تهران عصر ديروز در نخستین بازی دوستانه خود در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر موفق شد تیم صدرا نکا را با گل های محمد عباس زاده دو بر صفر شکست دهد./س

/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.