سومین جشنواره دانشجویی علمی دانشگاه صنعتی اصفهان با تجلیل از 212 دانشجوی نمونه، رتبه های برتر، افتخار آفرینان ملي و بين المللي و برگزيدگان علمي و ورزشی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، در این مراسم که با حضور دانشجویان برتر عرصه های مختلف به همراه خانواده آنان در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، هشت دانشجوی نمونه مقاطع مختلف دانشگاه، 11 دانشجوی برگزيده جشنواره ها و مسابقات علمی، 36 دانشجوی استعداد درخشان کارشناسی ارشد، 17 دانشجوی استعداد درخشان کارشناسی، 9 دانشجوی رتبه تک رقمی آزمون کارشناسی ارشد، 7 برگزیده ششمین جشنواره طرح کسب و کار دانشگاه های استان و 7 رتبه برتر ورزشی مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم از رتبه های اول تا سوم دانشکده ها در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، نفرات اول تا سوم المپیادهای علمی و دانشجویان دارای رتبه های تک رقمی کشور که در دانشگاه صنعتی اصفهان مشغول به تحصیل هستند نیز تقدیر شد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در این مراسم با متفاوت ارزیابی کردن فضای امروز کشور نسبت به بیست سال گذشته افزود: تأکید بر لزوم کسب علم و دانش علاوه بر آموزه های دینی جزو تجربه های ما نیز هست و قطعاً امروزه هیچ کشوری بدون دانش، کاری از پیش نخواهد برد.

دکتر سید محمود مدرس هاشمی با تأکید بر لزوم پرورش روحیه پرسشگری و بالا بردن قدرت تحلیل و تفکر در دانشجویان افزود: امروزه نیاز به خلاقیت و کارآفرینی در کنار تحصیل دانشجویان به شدت احساس می شود و در کنار همه این مسایل نیز نباید از توجه به سلامت جسم، روح، ورزش و هنر غفلت ورزید.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این مراسم هدف از برگزاری جشنواره دانشجویی علمی را تشویق دانشجویان درزمینه های مختلف و تقویت فضای صمیمیت و همدلی در دانشگاهیان عنوان کرد وگفت: دانشجویانی که حد نصاب های لازم در بخش های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با معیارهای مصوب وزارت علوم را کسب کرده اند برای انتخاب دانشجویان نمونه کشوری معرفی خواهند شد.

دکتر سید ظفراله کلانتری افزایش انگیزه و ایجاد رقابت سالم در میان دانشجویان را موجب رشد دانشگاه دانست وگفت: جشنواره تجلیل از منتخبان فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم ویژه تجلیل از خانواده شهید حمیدرضا پارسا از شهدای دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان و نیز اجرای گروه موسیقی سنتی از دیگر برنامه های سومین جشنواره فرهنگی دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان بود./ش


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، دانشگاه ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.