مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: واگذاری اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی در راستای اجرای اصل 44 بسیار راه‌گشا و موثر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ محمد ملاطفی  در جلسه انتخاب اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی مشگین‌شهر اظهار داشت: رویکردی که دولت در تقویت و حمایت از بخش خصوصی در نظر گرفته واگذاری بسیاری از امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی است که در سال‌های اخیر نتایج خوبی را به همراه داشته است.

وی گفت: شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌تواند در تقویت و توسعه بخش سرمایه‌گذاری رسالت اساسی خود را انجام دهد به طوری که ما بیش از هر زمان دیگر نیازمند حضور و مشارکت بخش خصوصی به عنوان بازوی توانمند دولت در اجرای طرح‌های زیربنایی و اساسی هستیم.

ملاطفی در مورد اهمیت برگزاری انتخابات به ویژه انتخابات هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی مشگین شهر اظهار داشت: برگزاری این انتخابات در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و به منظور واگذاری اداره امورات شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل در ادامه ضمن اشاره به استقبال واحدهای صنعتی و تولیدی در برگزاری انتخابات افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک با حضور پر رنگ خود علاوه بر انتخاب نمایندگان خود از واگذاری اداره امور شهرک به صاحبان صنایع حمایت کردند/س.

 

برچسب ها: اردبیل ، شهرک ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.