در جریان 2 حمله جداگانه در شهر بعقوبه در شمال شرق بغداد دست کم 7 نفر کشته و 9 تن دیگر زخمی شدند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان از بعقوبه ، پلیس عراق روز چهارشنبه اعلام کرد در دو حمله جداگانه در شهر بعقوبه در شمال شرق بغداد  دست کم هفت نفر کشته و نه تن دیگر زخمی شدند .

پلیس  عراق در بیانیه ای اعلام کرد  مهاجمان مسلح ناشناس  بامداد  امروز با تیراندازی به یکخودروی سواری که از منطقه المعلمین در غرب بعقوبه به طرف بغداد در حرکت بود سه  سرنشین خودرو  از جمله یک زن را کشتند .

 پلیس عراق افزود  دو بمب دیشب نزدیک مسجد سلمان فارس در روستای الساده در شمال بعقوبه  و در حین خروج نمازگزاران از مسجد منفجر شد .  دست‌کم چهار  غیر نظامی بر اثر این انفجار کشته و نه تن دیگر زخمی شدند .


همچنین  پلیس عراق روز چهارشنبه از کشته شدن دو مامور پلیس و زخمی شدن چهار تن دیگر در استان  صلاح الدین  در 170 کیلومتری شمال بغداد خبر داد .

پلیس عراق در بیانیه ای اعلام کرد یک عامل انتحاری صبح امروز با  خودروی بمب گذاری شده  به مقر پلیس در منطقه بیجی  در استان صلاح الدین حمله کرد .

پلیس عراق افزود دو مامور پلیس بر اثر این انفجار کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند .

پلیس تاکید کرد عامل انتحاری خودروی بمب گذاری شده خود را  مقابل مرکز پلیس العصریه در بیجی منفجر کرد و خسارات زیادی به ساختمان مرکز پلیس وارد آمد .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار