دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: متاسفانه نگرش صرفا سیاسی در میان احزاب و گروه‌های فعال مشکل‌ساز شده و در واقع عدم فعالیت‌های گسترده تشکل‌‌ها و گروه‌ها در زمینه‌های مختلف فرهنگی- اجتماعی موجب شده تا نتوانیم به عنوان نهادهای مدنی در جامعه به ایفای نقش بپردازیم.

"محمدزارع فومنی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره نقش احزاب در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های کشور در موضوعات مختلف اظهار داشت: متاسفانه نگرش صرفا سیاسی در میان احزاب و گروه‌های فعال مشکل‌ساز شده و در واقع عدم فعالیت‌های گسترده تشکل‌‌ها و گروه‌ها در زمینه‌های مختلف فرهنگی- اجتماعی موجب شده تا نتوانیم به عنوان نهادهای مدنی در جامعه به ایفای نقش بپردازیم.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات افزود: تمامی گروه‌ها، احزاب، NGOها باید در تمامی عرصه‌ها با کمیته‌های تخصصی که در دفاتر خود دارند ضمن ارائه طرح‌های مناسب در جهت تحقق برنامه‌های دولت و سایر قوا در عرصه‌های مختلف گام‌های موثری بردارند.

فومنی به وجود و تاثیرات مثبت اتاق فکر حزب مردمی اصلاحات در کمیته‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: معضلات مختلف اجتماعی، اقتصادی، سلامت، بهداشت از سوی کمیته‌های تخصصی حزب مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و اعضا، طرح‌های خود را در صورت آماده‌سازی به مسئولان جهت عملیاتی شدن ارائه خواهد داند.

وی به نقش احزاب در پیشبرد برنامه‌های کلان در حوزه‌‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: تمامی گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی باید با کارکردهای حزبی نه فقط در عرصه سیاسی بلکه در تمامی عرصه‌ها با کمک به دولت و سایر قوا به ایفای نقش بپردازند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه اتاق فکر کمیته سیاسی حزب مردمی اصلاحات ایده‌های مختلفی در بخش‌های داخلی و بین‌المللی دارد، گفت: کمیته سیاسی حزب علاوه بر آماده‌سازی طرح‌های مختلف در عرصه سیاست‌خارجی، آمادگی لازم را برای فعالیت گسترده در انتخابات مجلس آینده دارد تا بتواند نقش کارکردی خود را به منصه ظهور برساند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حزب ، ایران ، اصلاحات ، مردمی ، فومنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار