در پایان دیدارهای حساس شب گذشته در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ توانستند به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کنند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، در شب نخست از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار حساس از ساعت 23:15 شب گذشته در مونیخ و مادرید برگزار شد و اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.

بایرن مونیخ 1 -  آرسنال 1

تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود میزبان آرسنال انگلیس بود، این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شواین‌اشتایگر در دقیقه 55 برای بایرن مونیخ گلزنی کرد.

لوکاس پودولسکی نیز در دقیقه 57 برای آرسنال گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند.

توماس مولر در دقیقه 89 یک ضربه پنالتی را برای بایرن مونیخ از دست داد.

بدین ترتیب بایرن مونیخ موفق شد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3 بر یک بر آرسنال چیره شده و راهی یک چهارم نهایی شود.



اتلتیکو مادرید 4 -  آث میلان 1

در دیگر دیدار، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون میزبان آث میلان بود.

این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر یک به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید تا این تیم نیز با پیروزی در هر دو دیدار رفت و برگشت و با نتیجه 5 بر یک در مجموع با تحقیر روسونری، راهی یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شود.

دیگو کاستا در دقیقه 3 و 85، آردا توران در دقیقه 40 و رائول گارسیا 71 برای اتلتیکو مادرید در این مسابقه گلزنی کردند و تک گل میلان را کاکا در دقیقه 27 به ثمر رساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار